شامپو شاداب کننده موهای رنگ شده اوریفلیم سری HairX حجم 400 میل - شماره

Oriflame Advanced Care Colour Reviver Caring Shampoo 400 mlموهای رنگ شده نیاز به مراقبت ویژه دارند. این شامپو علاوه بر تمیزی مو از رنگدانه های مو محافظت می کند و رنگ مو مدت طولانیتری بدون تغییر رنگ باقی می ماند.همچنین شادابی مو را حفظ می کند

از {{model.count}}
دسته : شامپو
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 400 میل
  • درمان (کارکرد): ترمیم کننده, تقویت کننده, درخشان کننده, شاداب کننده
  • نوع مو:: برای موی آسیب دیده, برای موی رنگ شده
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
650,000
20%
525,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شامپو تثبیت رنگ مو کالر ریوایور هیریکس  HairX مخصوص تثبیت رنگ مو و  بازگشت شادابی مو می باشد. موهای رنگ شده نیاز  به مراقبت ویژه دارند.این  شامپو علاوه بر تمیزی مو از رنگدانه های مو  محافظت می کند و رنگ مو مدت  طولانی تری بدون تغییر رنگ باقی می ماند.  همچنین شادابی مو را حفظ می کند و  از آسیب پذیری و شکنندگی مو در برابر رنگ  مو محافظت می‌کند. ترکیبات این  شامپو روغن سویا حاوی انواع پروتئینها و  چربی مشابه با ساختار مو می باشد.  فیلتر UV شامپو موهای رنگ شده اوریفلیم بعنوان محافظت کننده از مو در  برابر اشعه ماورابنفش عمل می کند.

محصولات مرتبط

موی با نشاط و درخشان نشان دهنده بدنی سالم است حتی در بسیاری از موارد  پزشکان شرایط مو را به عنوان علایم وملاک برای شرایط دیگر تلقی میکنند.  برای نمونه ریشه مو میتواند نشان از کم خونی بوده و موی نازک و کم پشت  نشانه کمبود مواد معدنی و ویتامین میباشد. متاسفانه اغلب تصور میشود بهترین  راه برای زیبا نگه داشتن مو استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی گران قیمت  است ولی در واقع این مهم در گرو تغذیه مناسب و کافی میباشد در نتیجه اهمیت  رژیم غذایی را درحفظ سلامتی بدن به خصوص مو را نمیتوان نا دیده گرفت.

مو ترکیبی از کراتین سفت است که در آن یک پروتئین خاص برای برقراری طول الاستینی (کشسانی) ومقاومت نسبی مو در مقابل آسیب های شیمیائی وجود دارد. ساقه مو زنده ی دینامیک(حرکتی) بنام فولیکول اسمت . هنگامیکه تغذیه فولیکول مو بطورکامل باشد موی سالم ایجاد میگردد ولی هنگام تغذیه نا سالم این بخش از سلولهای این ناحیه دچار سوء تغذیه شده و به تدریج میمیرند یا وظیفه خود را به خوبی انجام نمیدهننندو در نتیجه ریزش مووطاسی آغاز میگردد.شایعترین دلیل ریزش مو در زنان کمبود مواد مغذی است زیرا معمولا برای کاهش وزن خود رژیم های غیر اصولی را بکار میبرند.

برای داشتن موهایی شاداب و پر پشت، دیگر نیازی به صرف هرینه های هنگفت  نخواهید داشت، با این نه ترفند طبیعی و کم خرج، می‌توانید از موهای  خوش‌حالت و زیبایتان لذت ببرید،  زینک درمانی، مصرف پروتئین ها، مصرف امگا  ۳، استفاده از شامپو و نرم کننده مناسب و بسیاری روش های دیگر در این زمینه  به شما کمک خواهند کرد.

شامپو شاداب کننده موهای رنگ شده اوریفلیم سری HairX

شامپو شاداب کننده موهای رنگ شده اوریفلیم سری HairX حجم 250 میل با دارا  بودن پروتئین هیدرولیز شده گندم، عصاره ریشه زنجبیل و امگا 6 در جهت  بازسازی و ترمیم موهای خشک و شکننده طراحی و تولید شده است. این محصول با  تقویت و استحکام ریشه مو، ریزش مو بر اثر شکنندگی مو را قطع می کند و با  آبرسانی به عمیق ساقه ها سبب ترمیم ساقه های آسیب دیده می شود. محصولات  اوریفلیم، ارگانیک بوده و عاری از هرگونه مواد شیمیایی می باشد و همچنین  این شرکت، برای آزمایش محصولات خود بجای استفاده از حیوانات، از روش ها و  تکنولوژی های خاصی استفاده کرده است؛ که با این کار توانسته، طرفداران  زیادی، به خصوص افرادی که به محیط زیست و حیوانات اهمیت می دهند، را چند  برابر کند. برای خرید محصولات اوریفلیم از نوع اصل و اورجینال حتما به  فروشگاه بیوآربه سر بزنید و قیمت محصولات اوریفلیم را ا نازلترینو بهترین  قیمت دریافت نمایید.

موهای رنگ شده نیاز به مراقبت ویژه دارند.
این شامپو علاوه بر تمیزی مو از رنگدانه های مو محافظت می کند و رنگ مو مدت طولانیتری بدون تغییر رنگ باقی می ماند.
همچنین شادابی مو را حفظ می کند و  از آسیب پذیری و شکنندگی مو در برابر رنگ مو محافظت می‌کند.

سایر ویژگی‌های این محصول:

  • دارای فرمولاسیون بسیار قوی و موثر
  • حاوی پروتئین هیدرولیز شده گندم، عصاره ریشه زنجبیل
  • حاوی امگا 6، عصاره برگ مو و روغن دانه های روغنی مغذی
  • بازسازی و ترمیم موهای خشک و شکننده
  • قطع ریزش بر اثر شکنندگی مو
  • بازگرداندن درخشش و شادابی موها
  • تقویت و استحکام ریشه مو
  • ترمیم ساقه های آسیب دیده

ترکیبات:
روغن سویا حاوی انواع پروتئینها و چربی مشابه با ساختار مو

فیلتر UV: محافظت کننده از مو در برابر اشعه ماورابنفش

250 میلی لیتر

نحوه استفاده از شامپو تثبیت رنگ مو

مقداری از شامپو را روی کل موها به خوبی ماساژ داده و سپس بشوئید.
این محصولات مناسب موهای رنگ شده و هایلایت شده ،دارای خاصیت آبرسانی بسیار قوی برای حفظ سلامت مو ها هستند.

حجم
400 میل
درمان (کارکرد)
ترمیم کننده,
تقویت کننده,
درخشان کننده,
شاداب کننده
نوع مو:
برای موی آسیب دیده,
برای موی رنگ شده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...