کرم دست کرن بری Cranberry کد مرجع: 34733

Cranberry

از {{model.count}}
دسته : کرم دست
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 34733
  • حجم: 30 میل
  • ویژگی: کرم دست مرطوب کننده و نرم کننده قوی پوست جذب سریع و بدون ایجاد چربی رو پوست با رایحه دلنشین کرن بری و چای معطر و زنجبیل
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
55,500
51%
27,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کرم رطوبت رسان دست اوریفلیم یک رطوبت رسان عالی برای آبرسانی سطح پوست است. بافت این کرم بسیار سبک و سرعت جذب آن بالاست که موجب نفوذ در عمق پوست شده و تاثیری بیشتر بر پوست دارد. با استفاده از این کرم مرطوب کننده نرمی و لطافت را به پوست خود هدیه دهید.

محصولات مرتبط

یک مرطوب کننده مناسب برای انواع پوست‌ ها می‌باشد که علاوه بر داشتن بافتی سبک قادر است برای مدت زمان طولانی رطوبت پوست شما را حفظ نماید. این محصول حاوی عصاره هلو است که با ویژگی های مرطوب کنندگی، طراوت دهنده و احیا کننده، باعث طروات و نرمی پوست می شود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بیوآربه با قیمت بسیار مناسب  دریافت کنید. مرطوب و نرم کردن پوست و افزایش استحکام استخوان ها از فایده های کرم های دست به شمار می رود اگر دست هایتان به طور مداوم در تماس با آب و با تغییرات دما مواجه هستند بهتر است استفاده از کرم های مخصوص دست را از یاد نبرید.

کرم دست مرطوب کننده و نرم کننده قوی پوست
جذب سریع و بدون ایجاد چربی رو پوست
با رایحه دلنشین کرن بری و چای معطر و زنجبیل
30 میلی لیتر

کد محصول
34733
حجم
30 میل
ویژگی
کرم دست مرطوب کننده و نرم کننده قوی پوست
جذب سریع و بدون ایجاد چربی رو پوست
با رایحه دلنشین کرن بری و چای معطر و زنجبیل
فاطمه حیدری دزفولی

خیلییی خوبهههه💥👌🏼👌🏼

900 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...