رژ لب مات اوریفلیم سری د وان مدل Colour Unlimited - شماره 41799 (Ultra Rose) Colour Unlimited Ultra Fix Lipstick

پوشش کاملا مات – ثبات رنگ بسیار بالا تا ساعات طولانی بدون تغییر یا ازبین رفتن رنگ لب – پوشش یکنواخت – بدون خشک شدن – دارای بافت مخملی ونرم با غلظت رنگ بسیار قوی 41799

از {{model.count}}
دسته : رژ لب
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 41799
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
355,000
31%
245,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دیگه نگران خراب شدن رژ لب بخاطر استفاده از ماسک نباشید! حتی نگران اینکه رژ لبتون در تماس با لباس‌هاتون، ایجاد لک کنه، هم نباشید...!

محصولات مرتبط

خرید رژ لب مات اوریفلیم سری دوان مدل Colour Unlimited ضد بوسه و بدون اثر گذاری روی ماسک و یا لیوان
رژ لب مات اوریفلیم سری د وان مدل Colour Unlimited  از برند سوئدی اوریفلیم با بهترین کیفیت است که با اثر مات کنندگی جلوه ای فوق العاده به لب های شما می بخشد. رژ لب مات اوریفلیم سری د وان مدل Colour Unlimited تقویت کننده لب ها خواهد بود که ترک ها را بهبود می بخشد و از خشک شدن و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می کند.

برای جلوه بخشیدن به لب هایتان و تکمیل آرایش حرفه ای خود از رژ لب مات د وان اوریفلیم استفاده کنید و از ماندگاری و دوام بالای آن لذت ببرید. این محصول پوششی مات و مخملی دارد و دارای فرمولاسیون کاملا مات بدون خشکی می باشد. ماندگاری این رژ لب بسیار بالا و ضد آب بوده و همچنین به به اطراف پخش نمی شود. اگر می خواهید هنگام استفاده از رژ لب، لب‌هایتان خشک نشود و آسیبی نبیند، پیشنهاد فروشگاه اینترنتی بیوآربه خرید رژلب مات اوریفلیم سری د وان مدل Colour Unlimited است.

کد محصول
41799

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...