ادوتویلت زنانه اوریفلیم مدل Divine حجم 50 میل - شماره 11355

Oriflame Divine Eue De Toilette For Women 50ml

از {{model.count}}
دسته : زنانه
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 11355
  • ویژگی: ادو تویلت زنانه اوریفلیم مدل Divine، عطری خنک و مل... رايحه اوليه : بامبو ، كيوى، سنبل و بنفشه رايحه ثانويه : ياسمن ،زنبق،گل رز، و گلبرگ اركيده رايحه پايه : مشك، چوب صندل و تمشك تمامی ترکیبات این محصول دارای حسی کاملا هماهنگ با...
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
1,350,000
34%
895,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دیواین آبی  خنک ملایم بسیار خوشبو حسی هماهنگ با طبیعت زیبای زنانه فرمول اين عطر برگرفته از ان...

محصولات مرتبط

به طور کلی اصطلاح "عطر" که از کلمه "معطر" گرفته شده به معنی "رایحه ای  دلپذیر و شیرین" هست. در هنگام خرید عطر موارد خیلی زیادی وجود داره که  باید به اون توجه کنید. نام تجاری، قیمت، نوع عطر، ترکیبات عطر، بسته بندی  عطر و ... همگی مواردی هستند که بر روی رایحه و بوی عطر مورد نظر شما تاثیر  گذار بوده و اگر با اصطلاحاتی که در حوزه عطر و ادوکلن وجود داره، آشنا  نباشید، ممکنه نتونید انتخاب مناسبی داشته باشید.

غلظت عطر از جمله مواردی هست که به اندازه رایحه و بوی عطر از اهمیت زیادی برخورداره و عطرها بر اساس غلظتی که دارند با نام های مختلفی از جمله  ادوکلن، پرفیوم، ادو پرفوم، ادوتویلیت، اوفرش، بادی میست و ... دسته بندی می شوند. به طور خلاصه، همه رایحه ها در هر دسته بندی که باشند، تقریبا یکسان هستند اما بر اساس غلظت روغن در الکل و آب، اسم مشخصی برای ان در نظر گرفته شده است. (چگونه و کجا عطر و ادکلن بزنیم؟)  اگر عطری که انتخاب کردید خیلی سبک و رقیق باشه، موندگاری کمی هم خواهد داشت و خیلی سریع از بین میره. اگر غلظت عطر زیاد باشه، رایحه و بوی قوی خواهد داشت و ممکنه شما یا هرکسی که در نزدیکی شما قرار می گیره، احساس خفگی پیدا کنه! 

مشخصات ادوتویلت (Eau de Toilette)

ادوتویلت غلظت کمتری دارند و رایحه سبک دارد. این نوع عطرها دارای سه رایحه گرم، معتدل و سرد می باشند، که  ماندگاری بوی رایحه گرم آن در همانند ادوپرفیوم بین 4 الی 5 ساعت می باشد.  رایحه های سرد و معتدل این نوع محصول از ماندگاری کمتری برخوردارند. قیمت ادوتویلت از انواع پرفیوم و ادوپرفیوم کمتر می باشد، از این رو می تواند یک  انتخاب با کیفیت و مقرون به صرفه باشد. کارشناسان در صنعت عطرسازی بر این  باورند که از بین انواع عطر و ادکلن، ادوتویلت عطر مخصوص روز و ادپرفیوم  مناسب استفاده در شب است.

حسی هماهنگ با طبیعت زیبای زنانه را با این ادوکلن تجربه کنید.فرمول اين  عطر برگرفته از انواع گلهاست. نت های اشرافی ادوتویلت دیواین تأثیر متفاوتی  بر روی هر لایه می گذارد. این عطر ماراسکا گیلاس ، فلفل صورتی و نارنگی و  عطرهای زیبای یاسمن و گل نجیب نایت استار را در دل خود حمل می کند. چوب  صندل وانیل ، ماسک که در نت های پایه ذخیره می شود ، گرما و وزن آن را به  بوی آن می بخشد.

ادو  تویلت زنانه اوریفلیم مدل Divine، عطری خنک و ملایم است که  فرمولاسیونش برگرفته از انواع گل های موجود در طبیعت است که رایحه ای بسیار  خوشبو را برای این ادو تویلت رقم زده است. نت های این عطر ملایم و خوشبو  بدین شرح است:

رايحه اوليه : بامبو ، كيوى، سنبل و بنفشه

رايحه ثانويه : ياسمن ،زنبق،گل رز، و گلبرگ اركيده

رايحه پايه : مشك، چوب صندل و تمشك

تمامی ترکیبات این محصول دارای حسی کاملا هماهنگ با طبیعت زیبای زنانه است که با رایحه دلنشین اش در خاطر می‌ماند

ادوتویلت زنانه دیواین اوریفلیم Divine EDT  دارای عطر بسیار خوشبو و خنک می باشد. میتوانید حسی هماهنگ با طبیعت زیبای  زنانه را با این عطر تجربه کنید. فرمول بوی بسیار خوشبوی این عطر برگرفته  از انواع گلهاست دارای رایحه ای ملایم و خنک، ترکیبی از چند رایحه بی نظیر.  در تولید آن از رایحه بامبو ، کیوى، سنبل و بنفشه به عنوان رایحه اولیه از  یاسمن ، زنبق، گل رز، و گلبرگ ارکیده به عنوان رایحه ثانویه و مشک، چوب  صندل و تمشک به عنوان رایحه پایه استفاده شده است. ادکلن دیوان اوریف لیم دارای عطری دلربا و بویی خوش مناسب روزهای گرم تابستان می باشد و این عطر  بسیار خوشبوست و به شما احساس سرزندگى مى دهد. ماندگاری و پخش این عطر خوب است.


فرمول اين عطر برگرفته از انواع گلهاست.

نت ابتدایی: یاس، كيوى، سنبل و بنفشه

نت میانی: ياسمن، زنبق، گل رز و گلبرگ اركيده

نت پایانی: مشك، چوب صندل و تمشك

ادوتویلت با ماندگاری خوب

کد محصول
11355
ویژگی
ادو تویلت زنانه اوریفلیم مدل Divine، عطری خنک و ملایم است که فرمولاسیونش برگرفته از انواع گل های موجود در طبیعت است که رایحه ای بسیار خوشبو را برای این ادو تویلت رقم زده است. نت های این عطر ملایم و خوشبو بدین شرح است:
رايحه اوليه : بامبو ، كيوى، سنبل و بنفشه
رايحه ثانويه : ياسمن ،زنبق،گل رز، و گلبرگ اركيده
رايحه پايه : مشك، چوب صندل و تمشك
تمامی ترکیبات این محصول دارای حسی کاملا هماهنگ با طبیعت زیبای زنانه است که با رایحه دلنشین اش در خاطر می ماند

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...