ادوتویلت مردانه فلمبویانت Flamboyant کد مرجع: 19639

ادکلنی بسیار خوشبو مناسب آقایان مدرن و شیک رایحه گرم و تلخ و چوبی نت ابتدایی: گریپ فروت نت میانی: هل، برگ بو، جوزهندی، فلفل سیاه نت پایانی: چوب سدر، چوب صندل، مشک ادوتویلت با ماندگاری بالا 75 میلی لیتر

از {{model.count}}
دسته : مردانه
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
1,350,000
12%
1,198,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ادو تویلت ادو تویلت یک نوع عطر ملایم است. و به عنوان یک نوع خوشبوکننده پوست استفاده می شود.بر روی شیشه این نوع از عطرها معمولا عبار شهسا ع. در تولید ادوتویلت‌ها از ۵ یا ۱۵ درصد اسانس روغنی معطر استفاده می‌شود. 4 تا در شرایط نرمال ماندگاری 5 ساعت را می توان از این نوع محصولات انتظار داشت که می توانم تا حد زیادی به نوع رایحه و طبع عطر (گرم، معتدل یا سرد) داشته باشم. ادوتویلت مردانه فلمبویانت اوریفلیم عطری بی نظیر از برند اوریفلیم است. که برای افراد خوش سلیقه و خاص پسند مهیا شده است. در ابتدای استفاده از این عطر بوی نت های اولیه که از گریپ فروت تشکیل شده حس عمین و شیرقینی شیر قیر این حس خوشایند تا پدیدار شدن نت های میانی با شما همراه است. نت های میانی که از هل، برگ بو، جوزهندی، فلفل سیاه شده اند. انرژی شما را افزایش داده و رضایت شما را از داشتن این محصول بر می انگیزد.

محصولات مرتبط

ادوتویلت مردانه فلمبوینت اوریفلیم Oriflame Flamboyant Eau de Toilette Code 19639-75ml ادوتویلت مردانه فلمبوینت اوریفلیم Oriflame این عطر کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی طراحی شده برای مردان با شخصیت پیچیده و جذاب که دنبال مد و لوکس هستند.

استفاده از ادوتویلت مردانه فلمبوینت اوریفلیم: بهترین مکان‌ها برای عطر، نبض‌ها هستند، از این رو که گرم‌ترین نقاط بدن‌اند و به خوری پن آن د. بنابراین گردن، سینه، شانه و مچ دست بهترین مکان برای این منظور شناخته شده‌اند. لازم نیست که به تمام این نقاط عطر بزنید، بهترین راه این است که دو نقطه از بدنتان، به عنوان مثال گردن و مچ دست، را انتخاب کنید و عطرتان را تنها به این نقاط اسپری کنید.

معرفی برند اوریف‌لیم Oriflame:

اوریف‌لیم Oriflame : اوری لیزی شوای تو تو که توسط دو برادر به نامهای رابرت و یونس در سال 1967 تاسیس شده است; این شرکت محصولات خود را به صورت ارگانیک در 5 درآمد این شرکت بیش از 1 میلیارد دلار در سال بوده و جزء برترین برندهای لوازم آرایشی دنیا به حساب می‌آید. ارزش هایی که بر اساس آنها شرکت را تا به حال ساخته اند: با هم بودن، سرزندگی و آشتیاق

شرکت اوریفلیم: اوریفلیم Oriflame با 50 سال سابقه در زمینه مراقبت از پوست؛ سری کاملی از محصولات زیبایی که زیبایی شما را بیشتر می‌کنید ارائه می‌کند. محصولات برند اوریف‌لیم از مواد طبیعی و عصاره میوه‌ها، گل‌ها و گیاهان تولید شده‌اند. فرمول این محصولات گیاهی بر اساس آخرین تکنولوژی های علمی و مطابق با استانداردهای بالاتر هستند; خرد طبیعت را با بالاترین‌های دانش در هم آمیخته‌ایم; کاتالوگ های ما طبق آخرین مدهای زیبایی جهان هستند.

معرفی بیشتر ادوتویلت مردانه فلمبوینت اوریف‌لیم Oriflame Flamboyant Eau de Toilette Code 19639-75ml:

ادوتویلت مردانه فلمبوینت اوریف‌لیم Oriflame، این عطر کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی، طراحی شده برای مردان با شخصيت پیچیده و جذاب که به دنبال مد و لوکس بودن هستند. عطری تقريباً گرم و با رايحه مركبات، دارای بطری زیبا با طراحی خارق‌العاده با رایحه لیمو، گریپ فروت، پرتقال و ترنج است.

  • جذابيتي تا بي‌نهايت براي مردان كاريزماتيک
  • مرد موفق کسی است که قادر به لذت بردن از زندگیست

نت‌های بويايی ادوتویلت مردانه فلمبوینت اوریف‌لیم عبارتند از:

رايحه اوليه: لیمو
رايحه ميانی: گریپ فروت
رايحه پايه: پرتقال و ترنج

ویژگی‌های ادوتویلت مردانه فلمبوینت اوریفلیم:

  •  برند: اوریفلیم
  • کشور: سوئد
  • مخصوص آقایان
  • رایحه‌ای گرم، ترش و سنگین
  • مناسب فصول سرد سال
  • رایحه‌ی لیمو، گریپ فروت، پرتقال و ترنج
  • کدکالا 19639
  • حجم 75 میل

نحوه استفاده ادوتویلت مردانه فلمبوینت اوریفلیم:

بهترین مکان‌ها برای عطر، نبض‌ها هستند، از این رو که گرم‌ترین نقاط بدن‌اند و به خوری پن آن د. بنابراین گردن، سینه، شانه و مچ دست بهترین مکان برای این منظور شناخته شده‌اند. اما لازم نیست که به تمام این نقاط عطر بزنید، بهترین راه این است که دو نقطه از بدنتان، به عنوان مثال گردن و مچ دست، را انتخاب کنید و عطرتان را تنها به این نقاط اسپری کنید.

  • پس از استحمام، به این دلیل که پوست بدن شما تمیز و منافذ پوستتان باز است، باز است، بدن زمان برزای عطر تهن تزه.
  • عطر را در هوای اسپری نکنید.
  • هنگام اسپری کردن، شیشه عطر را در فاصله 7 تا 15 سانتی‌متر از بدنتان نگه دارید.
  • در عطر زدن زیاده روی نکنید، 3 تا 4 اسپری کافی است.
  • پس از زدن عطر، پوست‌تان را بهم نمالید.

چگونه عطر بزنیم؟

پس از استحمام، به این دلیل که پوست بدن شما تمیز و منافذ پوستتان باز است، باز است، بدن زمان برزای عطر تهن تزه. عطر را در هوای اسپری نکنید. هنگام اسپری کردن، شیشه عطر را در فاصله 7 تا 15 سانتی‌متر از بدنتان نگه دارید. در عطر زدن زیاده روی نکنید، 3 تا 4 اسپری کافی است. پس از زدن عطر، پوست‌تان را بهم نمالید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...