اسپری بدن زنانه لاو پوشن اوریفلیم LOVE POTION Spray Oriflame کد محصول 37770

LOVE POTION Spray Oriflame

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 37770
  • حجم: 75 میل
  • ویژگی: اسپری بدن پرفیوم با ماندگاری بالا ضدتعريق و خوشبو كننده بدن با رایحه عطر Love Potion گرم و جذاب طراحی بسیار شیک رایحه اولیه: وانیل رایحه میانی: شکلات رایحه اصلی: چوب و زنجبیل تجربه حس کیمیای عشق
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
450,000
45%
250,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسپری های معطر و ضد تعریق در تمام فصول سال مخصوصا تابستان برای جلوگیری از ایجاد نامطبوع بوی تعریق زیاد میشود. اسپری معطر زنانه لاو پوشن محصولی کم نظیر از برند اوریفلیم است که غلظت بالایی از پرفیوم زنانه  LOVE POTION در آن استفاده شده.  کیمیای معجون عشق را در اسپری بدن زنانه لاو پوشن تجربه کنید. نت های اغواگر از زنجبیل تند،شکوفه کاکائو و شکلات که حس شیرینی عشق و گرمی را در انسان بیدار میکند. این محصول با غلظت بالای پرفیوم و استفاده فرمولاسیون گیاهی علاوه بر ماندگاری بالا امکان استفاده از اسپری به تنهایی و بدون عطر دیگر را فراهم کرده است .همچنین میتوان جهت تثبیت و ماندگاری سایر عطر ها نیز از اسپری لاو پوشن استفاده نمود .رایحه ای بسیار گرم و جذاب ارمغان اسپری لاو پوشن اوریفلیم برای شما!!!

محصولات مرتبط

کد محصول
37770
حجم
75 میل
ویژگی
اسپری بدن پرفیوم با ماندگاری بالا
ضدتعريق و خوشبو كننده بدن
با رایحه عطر Love Potion گرم و جذاب
طراحی بسیار شیک
رایحه اولیه: وانیل
رایحه میانی: شکلات
رایحه اصلی: چوب و زنجبیل
تجربه حس کیمیای عشق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...