کرم پودر مسترکریتشن جوردانی گلد MasterCreation

GIORDANI GOLD MasterCreation Oriflame

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد رنگ: 35235 – Rose Porcelain cool 35236 – Soft Vanilla Warm 35237 – Light Sand Warm 35238 – Light Ivory Natural 35239 – Rose Nude Cool
  • ویژگی: از بین برنده چین و چروک صورت 5برابر شفافیت بیشتر پوست بافت بسیار سبک پوشش بسیار طبیعی صورت با توجه به استانداردهای اروپ... فرمولاسیون بازسازی کننده پوست و تغذیه بافت پوست حاوی spf18 جهت حفاظت در برابر اشعه مضر آفتاب
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
453,000
38%
282,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حاوی عصاره گل پونی و آنتی اکسیدانهای محافظ پوست - این کرم پودر، بلافاصله چین و چروک پوست را کاهش و پوست را جوانتر نشان می دهد. پوست را عمیقاً تغذیه و شاداب می کند. با رنگ پوست تطبیق پیدا می کند. پوششی طبیعی و سبک وزن روی پوست ایجاد می کند. در برابر آلودگی و اشعه ماورابنفش از پوست محافظت می کند. قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و از پیری پوست جلوگیری می کند.

محصولات مرتبط

کرم پودر یکی از اصلی ترین مواد آرایشی است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشد. یک زیرسازی خوب می تواند شما را بسیار زیباتر کند. و یک زیرسازی بد نه تنها صورت را مصنوعی نشان می دهد بلکه رنگ های آرایشی نیز بدرنگ جلوه میکند. کرم پودرها برای یکسان کردن رنگ پوست و پوشش دادن ناهمسانی های آن استفاده می شود. کرم پودر ها انواع مختلف دارند، می توانند مایع، جامد، موس یا پودر باشند. کرم پودر روی کل صورت اعمال می شود تا رنگ پوست یکدست و یکسان گردد. کرم پودر جوردانی گلد اوریفلیم مدل MasterCreation دارای قدرت پوشانندگی بسیار  بالایی است.

خاصیت جوان کننده‌ی این سری از کرم پودر های اوریفلیم مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته.همچنین چین و چروک پوست شما را کاهش می‌دهد. این محصول دارای عصاره گیاه پونه است که به شاداب شدن پوست بسیار کمک می‌کند.علاوه برموارد گفته شده این کرم پودر دارای SPF 18 می‌باشد که پوست صورت شما را در برابر اشعه فرابنفش حفظ می‌کند.

کد رنگ
35235 – Rose Porcelain cool
35236 – Soft Vanilla Warm
35237 – Light Sand Warm
35238 – Light Ivory Natural
35239 – Rose Nude Cool
ویژگی
از بین برنده چین و چروک صورت
5برابر شفافیت بیشتر پوست
بافت بسیار سبک
پوشش بسیار طبیعی صورت با توجه به استانداردهای اروپا
فرمولاسیون بازسازی کننده پوست و تغذیه بافت پوست
حاوی spf18 جهت حفاظت در برابر اشعه مضر آفتاب
مهتاب دزفولی

کرم پودر های جوردانی واقعا بینظیر هستن و پوشش عالیییی دارن

911 روز پیش ارسال پاسخ
فاطمه حیدری دزفولی

عالیه خیلی کرم سبک و خوبیه ممنون از اوریفیلم🥰🌻🌿

897 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...