نرم کننده و حجم دهنده موی ولیوم لیفت هیریکس HairX Volume Lift کد محصول 32891

HairX Volume Lift

از {{model.count}}
دسته : ماسک مو
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 32891
  • حجم: 200 میلی لیتر
  • نوع مو:: این نرم کننده برای موهای نازک و کم پشت و بی حالت م...
  • نحوه استفاده:: مقداری از نرم کننده را روی ساقه موها به خوبی ماساژ...
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
145,500
33%
98,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شامپو حجم دهنده ولیوم لیفت هیریکس اوریفلیم محصولی استثنایی برای موهای   نازک و کم حجم است که مصرف آن باعث افزایش محسوس ضخامت موها می   گردد.ترکیبات پیشرفته و قدرتمند این محصول با تشکیل یک لایه در اطراف هر   تار مو علاوه بر محافظت از موها در پر پشت و حجیم تر نشان دادن آن ها نیز   نقش مؤثری ایفا کرده و سبب تغذیه و تقویت تارهای مو می گردد.

محصولات مرتبط

در یک نگاه کلی، شامپو  حجم دهنده مو برای اشخاصی که دارای موهای نازک و کم پشت هستند میتواند یکی  از راه های کمک کننده باشد.همه ما میخواهیم موهای مرتب و آراسته داشته  باشیم ، و ممکن است هزینه های زیادی را هم برای آن بپردازیم. زمانی که موهای  شما چه بر اساس ژنتیک و یا تغییرات محیطی دستخوش تغییر می‌شود، استرس شما هم بالا می‌رود.

بیشتر خانم‌ها در این که حجیم بودن موها به زیبایی موهایشان می‌افزاید،  اتفاق نظر دارند. البته که این تنها یک موضوع منحصر به خانم‌ها نیست! آقایان نیز با موهایی پرپشت و حجیم اعتماد به نفس و رضایت بیشتری خواهند  داشت. جالب است بدانید بیشتر شکایت افراد در رابطه با موهایشان این است که  به مرور زمان از حجم موهایشان کاسته می‌شود و در نتیجه زیبایی و شادابی  موهایشان تا حد زیادی از دست می‌رود. بنابراین خوب است بدانیم چطور  می‌توانیم با خرید شامپو حجم دهنده به داشتن موهایی حجیم‌تر و پرپشت‌تر  برای خودمان کمک کنیم؟

شامپو حجم دهنده ولیوم لیفت هیریکس اوریفلیم چیست؟

شامپو حجم دهنده ولیوم لیفت هیریکس اوریفلیم یکی از بهترین،بی نظیرترین و  موثرترین محصولات مراقبت از موی برند اوریقلیم است که با دارا بودن  ترکیبات مغذی و بسیار موثر علاوه بر قدرت پاک کنندگی و کف ایده آل جاوی  ترکیبات سودمند و طبیعی  برای ضخیم نمودن موهای نازک و شکننده می باشد  .استفاده از این شامپو موجب افزایش حجم و پرپشت شدن موها گشته و   درخشندگی،حالت پذیری و افزایش حجم را برای موهایتان به ارمغان خواهد آورد.

ویژگی های منحصر بفرد شامپو حجم دهنده ولیوم لیفت هیریکس اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. افزایش استحکام مو
  2. تغذیه عمقی مو
  3. افزایش لطافت و درخشندگی موی سر
  4. افزایش حالت پذیری ، حجم و شادابی مو
  5. حجم دهنده قوی موهای نازک و کم حجم
  6. افزایش رطوبت مو بدون ایجاد احساس چربی و چسبندگی روی مو
  7. مناسب برای موهای نازک ( طبیعی و یا رنگ شده )
  8. بهبود گردش خون در ریشه موها و تقویت فولیکول های مو
  9. بهبود شانه پذیری موها
  10. فاقد سورفکتانت های SLS و SLES و پارابن

شامپو حجم دهنده ولیوم لیفت هیریکس برای چه افرادی مناسب است؟

این شامپو برای تمامی زنان و مردانی که دارای موهای نازک و کم حجم می  باشند مناسب و کاربردی است .این محصول با به کارگیری مواد طبیعی به افرادی  که دارای موهای نازک می باشند کمک می کند تا موهایی حالت پذیرتر و حجیم تر  داشته باشند و در مدت استفاده از این محصول موهای ضعیف و نازک به مرور محکم  تر و قطورتر می گردند.

نحوه استفاده از شامپو حجم دهنده ولیوم لیفت هیریکس اوریفلیم

جهت استفاده از این محصول تنها کافی است تا مقداری از شامپو را بر روی  ریشه و ساقه موهای خود به خوبی ماساژ داده و سپس موهایتان را بشوئید.این  محصول با تقویت موها و با افزایش استحکام آن ها باعث ضخیم تر شدن موهای  نازک و کم حجم و حفظ حالت پذیری آن ها برای مدت طولانی تر خواهد شد .

مکانیسم اثر شامپو حجم دهنده ولیوم لیفت هیریکس اوریفلیم

این شامپو به دلیل دارا بودن فرمولاسیون کاملا قدرتمند تغذیه کننده مو  از ریشه تا نوک مو بوده و با ترمیم سطح موها موجب افزایش درخشندگی، حالت  پذیری، حجم و شادابی موها می گردد.این محصول با پاک کنندگی ملایم و موثر  موها در جلوگیری از گره خوردن مو و تسهیل شانه خوری تاثیر بسزایی داشته و  استفاده از آن برای افزایش حجم و ضخامت موهای بسیار نازک محصولی ایده آل و  بسیار کاربردی است.

نوع مو:

این نرم کننده برای موهای نازک و کم پشت و بی حالت مناسب است.

نحوه استفاده:

مقداری از نرم کننده را روی ساقه موها به خوبی ماساژ داده و سپس بشوئید.

ترکیبات:
- کمپلکس پرو لیفت که موجب سبک شدن و در نتیجه حجیم شدن موها می شود.

- کمپلکس سرامید موجب حفظ رطوبت در مو می شود.

- روغن سویا حاوی چربیها و پروتئینهای مورد نیاز مو

- این نرم کننده مو اوریفلیم مناسب موهای نازک و کم تراکم میباشد.
- دارای فرمولاسیون ویژه و حاوی ترکیبات سرامیدی که به صورت یک لایه بر روی  ساقه مو قرار گرفته و موها را پر تراکم تر و حجیم تر میکند و طولانی مدت این تاثیر را باقی میگذارد.

کد محصول
32891
حجم
200 میلی لیتر
نوع مو:
این نرم کننده برای موهای نازک و کم پشت و بی حالت مناسب است.
نحوه استفاده:
مقداری از نرم کننده را روی ساقه موها به خوبی ماساژ داده و سپس بشوئید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...