ژل شستشوی و فیس واش صورت تی تری و لیمو لاونیچر Love Nature مناسب پوست چرب کد مرجع: 34841

Oriflame Purifying Gel Wash with Organic Tea Tree & Lime 125 mlپاک کننده قوی پوست از آرایش، آلودگیها و ناخالصیها کاهش دهنده چربی پوست ضدعفونی کننده پوست و کاهش دهنده جوشهای عفونی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 34841
  • حجم: 125 میلی لیتر
  • درمان (کارکرد): آبرسان, ضد جوش, مرطوب کننده, نرم کننده
  • نوع پوست:: برای پوست چرب
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
455,000
29%
325,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر Love Nature اوریفلیم محصولی مفید برای شست وشوی پوست های چرب و مستعد جوش است که دارای فرمولاسیون گیاهی بوده و با دارا بودن عصاره درخت چای آلودگی ها و آثار آرایش را به خوبی از پوست شما پاک کرده و تمیزی بی نظیر پوست را به شما هدیه می کند.این محصول دارای خواص ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال بوده و از بین برنده انواع جوش   می باشد .

محصولات مرتبط

اوریفلیم برند سوئدی می باشد که هم در دنیا و هم در ایران طرفداران خاص خود را دارد. اوریفلیم توسط دو برادر به نام های رابرت و یوناس در سال 1967 در زمینه تولید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست و مو شروع به کار نمود که در مدت کمی به پیشرفت های بسیاری رسید. ژل شستشوی صورت اوریفلیم حاوی عصاره درخت چای و لیمو مناسب پوست چرب و جوشدار است. این محصول با اثر تقویت و مات کنندگی می تواند چربی پوست را کاهش داده و آن را کمتر جلوه دهد. این محصول با خاصیت ضد عفونی و رطوبت رسانی برای پوست بسیار مفید خواهد بود.

https://media-we-cdn.oriflame.com/-/media/images/externalImage.ashx?externalMediaId=product-management-media%2F34841%2F34841_2.png%3Fversion%3D1647560700&ib=%23F5F5F5

ژل شستشو لاونیچر اوریفلیم مناسب همه افرادی است که پوست چرب دارند. این محصول برای همه سنین قابل استفاده میباشد و مناسب شستشوی روزانه صورت است. همچنین از بین برنده چربی و ضد جوش و ضد التهاب می باشد و مناسب  استفاده در روز و شب می باشد. برای استفاده از ژل شستشوی لاونیچر اوریف لیم  هر روز صبح و شب مقداری از این ژل شستشوی صورت را با دست روی پوست خود  ماساژ دهید و سپس آبکشی کنید تا کاملا پاک شود، بعد از اینکه صورت خود را  شستید و خشک کردید ، میتوانید تونر محصوص پوست خود را بزنید. برای رسیدن به  نتیجه مطلوب ، بهتر است همزمان از ست کامل محصولات مراقبتی پوست اوریفلیم مانند شوینده و تونر و آبرسان و اسکراب مناسب پوست خود استفاده کنید تا پوستی صاف و شفاف داشته باشید.

ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر اوریفلیم چیست؟

ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر Love Nature شوینده ای بسیار  ملایم و فاقد ترکیبات مضری مانند پارابن است که توسط شرکت سوئدی اوریفلیم  برای شست و شو و پاکسازی پوست های چرب و جوش دار طراحی و فرموله شده  است.پوست‌ های چرب مستعد جوش و آکنه بوده و به راحتی در اثر آلودگی، عوامل  محیطی، تغذیه و استفاده از مواد آرایشی نامرغوب، جوش می‌زنند؛ این محصول  ،چربی و آلودگی‌ های سطحی را از بین برده و با ضد عفونی نمودن پوست در کاهش  جوش ها نقش موثری دارد.

ترکیبات تشکیل دهنده ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاو نیچر

ژل شست و شوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر اوریفلیم حاوی روغن تی تری  (درخت چای) ،عصاره لیمو و اسید سالیسیلیک بوده و از این رو این محصول دارای  خاصیت ضد میکروب ،ضد جوش بوده و با حفظ رطوبت در پوست در شاداب کنندگی  پوست
نقش موثری دارد .با استفاده از این محصول لایه برداری و حذف سلول‌ های مرده  و آلودگی‌ ها از سطح پوست به آسانی صورت گرفته و از ایجاد آکنه و جوش بر  روی پوست صورت جلوگیری خواهد شد.

مزایای استفاده از ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاو نیچر اوریفلیم

اوریفلیم یکی از تولید کننده های سوئدی مطرح در تولید محصولات مراقبت از  پوست می باشد که در فرمولاسیون محصولات خود از ترکیبات کاملا گیاهی و  ارگانیک استفاده می نماید .این محصول یک پاک کننده شگفت انگیز پوست صورت  است که تمامی نیازهای پوست شما را در هنگام شست و شو برآورده می سازد .  علاوه بر این موارد این محصول دارای فواید زیر می باشد :

  1. دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچ
  2. حاوی ترکیبات تنظیم کننده ترشح چربی پوست
  3. مناسب برای شست و شوی پوست‌ های چرب و آکنه‌ ای
  4. تنظیم pH پوست
  5. مرطوب کننده قوی پوست
  6. بافت سبک
  7. زدودن کامل آلودگی‌ ها و باقی مانده‌ی مواد آرایشی از روی پوست
  8. ضد حساسیت
  9. فاقد پارابن
  10. رفع جوش‌ های سر سیاه و سر سفید
  11. پاک نمودن عمیق پوست از تجمع چربی‌ها و سلول‌ های مرده

ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای تمامی افرادی که دارای پوست چرب و جوش دار می باشند  مناسب بوده و استفاده از آن فاقد محدودیت سنی می باشد .این محصول بافت نرم و  سبکی داشته و مناسب برای شستشوی روزانه پوست‌ های چرب و آکنه‌ای می باشد .

نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت لاو نیچر اوریفلیم

برای استفاده از ژل شست و شوی صورت لاونیچر هر روز در دو نوبت صبح و شب  پوست را به مقدار مناسبی از ژل آغشته نموده و سپس پوست را ماساژ داده و بعد  بشویید.لازم به ذکر است تا بدانید استفاده از این محصول در نواحی اطراف  چشم ممنوع می باشد و در نتیجه از تماس این ژل با پوست اطراف چشم خودداری  نمایید .مکانیسم اثر ژل شستشوی صورت لاونیچر اوریف لیم

این محصول پاک کننده قوی پوست از آرایش، آلودگی ها و ناخالصی ها بوده و  با کنترل و کاهش میزان چربی پوست در کاهش جوش های ناشی از چربی پوست تاثیر  بسزایی دارد .این محصول همچنین قوی ترین ضد عفونی کننده پوست بوده و در از  بین رفتن و کاهش جوش های عفونی بسیار موثر و سودمند است.

مشخصات محصول:

پاک کننده قوی پوست از آرایش، آلودگی‌ها و ناخالصی‌ها

کاهش دهنده چربی  پوست

ضدعفونی کننده پوست و کاهش دهنده جوشهای عفونی

ترکیبات:

- روغن تی تری (درخت چای): با خاصیت ضدمیکروب و ضدجوش و حفظ رطوبت در پوست

- عصاره  لیمو: با خاصیت شاداب کنندگی پوست

- اسید سالیسیلیک با خاصیت ضدجوش بدون  پارابن  

نوع پوست:

این ژل برای پوست چرب و جوشدار مناسب است.

 نحوه استفاده:

هر روز صبح و شب پوست را به مقدار مناسبی از ژل آغشته کرده و ماساژ دهید و سپس بشویید.

در نواحی اطراف چشم استفاده نشود.

کد محصول
34841
حجم
125 میلی لیتر
درمان (کارکرد)
آبرسان,
ضد جوش,
مرطوب کننده,
نرم کننده
نوع پوست:
برای پوست چرب
ناشناس

ژل ژسشتشوی عالی با قدرت پاک کنندگی بالا

923 روز پیش ارسال پاسخ
سمیرا

ژل شستشوی عالی با قدرت پاکنندگی بالا

923 روز پیش ارسال پاسخ
فاطمه حیدری دزفولی

برای پوست های خیلی چرب خوبه؟؟؟

893 روز پیش ارسال پاسخ
مهرسانا رحمانیان

حس تمیزی و سبکی عالی میده

876 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...