کرم روز شیر و عسل گلد Milk & Honey Gold کد مرجع: 32542

کرم روز تغذیه کننده و مرطوب کننده حاوی عصاره طبیعی شیر و عسل شفاف کننده و شاداب کننده پوست جلوگیری از چروک پوست بر اثر خشکی مناسب پوستهای خشک و خیلی خشک مناسب تمامی سنین

از {{model.count}}
دسته : کرم روز
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد رنگ: 32542
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
246,500
33%
166,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کرم روز تغذیه کننده پوست اوریفلیم حاوی عصاره شیر و عسل تقویت کننده و مغذی پوست صورت و ایده آل برای پوست های خشک و خیلی خشک می‌باشد. این کرم با وجود ترکیبات بازسازی کننده پوست به ترمیم بافت آسیب دیده و جوانسازی پوست می‌پردازد. ترکیبات این کرم تقویت کننده به صورت ویژه برای استفاده در روز طراحی شده است تا در برابر نور خورشید اکسید نشود و خاصیت خود را از دست ندهد. همچنین این کرم به صورت یک لایه محافظ از پوست شما در برابر آلودگی های محیطی حفاظت می‌کند.همچنین به کمک این کرم روز اوریفلیم حالت ارتجاعی پوست حفظ شده و پوست در طولانی مدت لیفت می‌شود. ترکیب شیر و عسل غنی از ویتامین و مواد مغذی برای از بین بردن خشکی و آسیب های پوستی مناسب است. همچنین عسل سرشار از آنتی اکسیدان های مغذی برای پوست می‌باشد. با استفاده از کرم شیر و عسل اوریفلیم و با درمان و جلوگیری از ایجاد خشکی پوست از ایجاد چین و چروک روی پوست می‌توان جلوگیری کرد. در هنگام مصرف کرم روز اوریفلیم پوست صورت کاملا نرم و لطیف و درخشان می‌شود. برای اثر دهی بهتر حتما قبل از مصرف کرم روز، از تونر های پاک کننده مناسب با پوست خود استفاده کنید.

محصولات مرتبط

نقد و بررسی
آبرسانی کامل و نرم کنندگی
ترمیم کننده پوست
افزایش نرمی و لطافت پوست
افزایش درخشندگی پوست
احیا و بازسازی پوست

کد رنگ
32542
فاطمه حیدری دزفولی

برای استفاده ی روزانه گزینه ی مناسبی هستش🥰

892 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...