کرم شب مغذی شیر و عسل گلد اوریفلیم کد محصول 32543

Oriflame Milk and Honey Gold Nourishing Night Cream

از {{model.count}}
دسته : کرم شب
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 32543
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
239,500
33%
162,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کرم شب تغذیه کننده شیر و عسل اوریفلیم حجم 50 میل تقویت کننده و مغذی پوست صورت میباشد. این کرم با وجود ترکیبات بازسازی کننده پوست به ترمیم بافت آسیب دیده و جوانسازی پوست میپردازد. همچنین به کمک این کرم شب اوریفلیم حالت ارتجاعی پوست حفظ شده و پوست در طولانی مدت لیفت میشود.

محصولات مرتبط

ترکیب شیر و عسل غنی از ویتامین و مواد مغذی برای از بین بردن خشکی و آسیب های پوستی مناسب است. همچنین عسل سرشار از آنتی اکسیدان های مغذی برای پوست میباشد. در هنگام مصرف کرم شب اوریفلیم پوست صورت کاملا نرم و لطیف و درخشان می‌شود. برای اثر دهی بهتر حتما قبل از مصرف کرم شب، از تونر های پاک کننده مناسب با پوست خود استفاده کنید.کرم شب شیر و عسل اوریف لیم اکسیری از مواد طبیعی و مغذی با تاثیر فوری بر روی پوست است. این کرم فورا پوست را مرطوب ساخته و صورت شما را در صبح روز آینده شاداب می سازد. وجود عصاره طبیعی عسل و شیر در این کرم موجب تغذیه و بازیابی زیبایی پوست می گردد همچنین پوست را نرم تر و درخشان تر می سازد.

مغذی
آبرسان
حاوی عصاره طبیعی عسل و شیر
ترمیم کننده پوست
احیا و بازسازی پوست
افزایش نرمی و لطافت پوست
افزایش درخشندگی پوست

کد محصول
32543

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...