ژل صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر Love Nature کد مرجع: 35911

لوسیون صورت ژلی احیا کننده و شاداب کننده پوست انرژی بخش و مرطوب کننده پوست ترکیبات: - عصاره زردآلو - آب پرتقال: انرژی بخش و شاداب کننده پوست بدون پارابن مناسب انواع پوست

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 35911
  • حجم: 50میل
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
425,000
54%
198,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​ژل صورت خنک، باطراوت و شاداب که بلافاصله پوستی صاف، نرم، پرانرژی و درخشان به شما می دهد...

محصولات مرتبط

پوست انسان همواره در حال تغییر و بازسازی خود است. در طول روز و با انجام فعالیت‌های کاری بیرون از خانه، پوست انسان در معرض انواع آلودگی‌های محیطی قرار می‌گیرد. ژل شوینده، محصولی است که نقش صابون را بر عهده دارد و با توجه به ترکیباتش پوست را لطیف و نرم می‌کند. 


ژل صورت Love Nature Radiance یک ژل فوق العاده برای شادابی صورت شماست که با عصاره زردآلو ارگانیک و پرتقال شما را به طبیعت نزدیک می کند. با استفاده از این محصول به سرعت درخشش را در پوست خود مشاهده خواهید کرد. همچنین این محصول با آبرسانی مطلوب به شما این امکان را می‌دهد که از داشتن پوستی تازه و پرانرژی، با ظاهری کاملا درخشان و ابریشمی لذت ببرد.


استفاده از رایحه و طعم دهنده مرکبات در این محصول، طراوت و خنکی را به پوست شما می‌بخشد. ژل صورت اوریفلیم سری Love Nature برای انواع پوست مناسب بوده و بدون پارابن است و از ایجاد حساسیت جلوگیری می‌کند. این محصول با کیفیت سوئدی با دارا بودن عصاره پرتقال که سرشار از ویتامین C است می تواند به عنوان یک محافظ در برابر رادیکال های آزاد عمل کند و با خاصیت تسکین دهندگی و مرطوب کنندگی قوی که دارد، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند و از خشکی پوست شما جلوگیری می نماید.


کد محصول
35911
حجم
50میل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...