ادوپرفیوم زنانه اوریفلیم So Fever Together Her حجم 50 میل - شماره 35532

Oriflame Women's Eau de Parfum So Fever Together Her Volume 50 ml ادوپرفیوم با رایحه ای جذاب و اغواکننده نت ابتدایی: توت قرمز، کامکوات و آناناس نت میانی: فلفل داغ(Pimento)، گل یاسمن، هلو نت پایانی: چوب صندل، دانه تونکا، مارشمالو رایحه گلی و میوه ای

از {{model.count}}
دسته : زنانه
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 35532
  • موارد استفاه: ستفاده صحیح از عطر ها می‌تواند تاثیر بسزایی در انش... ذره‌ای از عطر را به پشت هر گوشتان بمالید و اجازه د... بهتر است در حمام از صابون بدون عطر استفاده کنید به... بهتر است فاصله عطر با ناحیه مورد نظرتان زیاد نباشد...
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
1,200,000
26%
893,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​عطری گرم، بسیار جذاب و حیرت انگیر با بویی خاص شرقی و تکرار نشدنی که به شما شور و شوقی بی اندازه می‌بخشد....

محصولات مرتبط

این ادوپرفیوم نفسانی و فریبنده برای شما تنش وحشی و بازیگوشی بین شما و  مرد درون شما را به تصویر می کشد. رایحه ای فریبنده و تند در اطراف رایحه  اعتیاد آور pimiento شیرین ایجاد شده که لحظه اشتیاق گرم را برمی انگیزد.  با اولین اسپری این محصول شما می توانید بوی توت قرمز، کامکوات ، آناناس را  استشمام نمایید که این رایحه همان نت های آغازین است. پس از گذشت اندک  زمانی شما متوجه بوی گل یاسمن، هلو ، فلفل داغ(Pimento) خواهید شد که  شادابی و نشاط را در شما دو چندان می کند. در آخر به عنوان نت پایانی این  عطر دارای رایحه چوب صندل، دانه تونکا، مارشمالو، گل ختمی است که با  ماندگاری بالای خود می تواند از شما به عنوان یک فرد خوشبو در ذهن‌ها به جا  بگذارد.

سوفور عطری اغوا کننده که تمام حد و مرزها را برداشته و نماد به تصویر  کشیدن حس واقعی است. این ادوپرفیوم نفسانی و فریبنده، شمارا  را برای تنش  وحشی و بازیگوشی فرا میخواند. با پخش رایحه ای جذاب و تند در اطراف و عطر  اعتیاد آور فلفل pimiento ، لحظه اشتیاق گرم را برمی انگیزد. بازی در حال  انجام است و شما امیدوارید که هرگز به پایان نرسد.

رایحه های اصلی : توت قرمز، کوم کوات، آناناس، چوب صندل، لوبیا تنکا، یاسمن، مارشالووا و هلو مخملی! عطری اغوا کننده که تمام حد و مرزها را برداشته و نماد به تصویر کشیدن حس واقعی است.... خود را در شورهای شدید که مانند آتش هیجان ایجاد می کند غرق کنید. so Fever Together Her EdP ترکیبی جذاب از نت های میوه ای و  فریبنده گل است … رایحه اعتیاد آور فلفل قرمز شیرین پوست و قلب شما را برای  یک بازی پرشور و سرگرم کننده گرم می کند.

ادوپرفیوم زنانه سوفور توگدر اوریفلیم رایحه ای گرم، بسیار جذاب و حیرت  انگیر با بویی خاص شرقی و تکرار نشدنی دارد که به شما شور و شوقی بی پایان  را به ارمغان میاورد. سوفور عطری اغوا کننده که تمام حد و مرزها را برداشته  و نماد به تصویر کشیدن حس واقعی است. این ادوپرفیوم نفسانی و فریبنده،  شمارا  را برای تنش وحشی و بازیگوشی فرا میخواند. با پخش رایحه ای جذاب و  تند در اطراف و عطر اعتیاد آور فلفل pimiento ، لحظه اشتیاق گرم را برمی  انگیزد. بازی در حال انجام است و شما امیدوارید که هرگز به پایان نرسد…

نحوه استفاده ادوپرفیوم زنانه سوفیورتوگدر اوریف‌لیم :

بهترین مکان‌ها برای عطر، نبض‌ها هستند، از این رو که گرم‌ترین نقاط  بدن‌اند و به خوبی آن را پخش می‌کنند. بنابراین گردن، سینه، شانه و مچ دست  بهترین نقاط برای این منظور شناخته شده‌اند. البته لازم نیست که به تمام  این نقاط عطر بزنید، بهترین راه این است که دو نقطه از بدن‌تان، به عنوان  مثال گردن و مچ دست، را انتخاب و عطرتان را تنها به این نقاط اسپری کنید.

چگونه عطر بزنیم؟

  • پس از استحمام، به این علت که پوست بدن شما تمیز و منافذ پوست‌تان باز است، بهترین زمان برای عطر زدن است.
  • عطر را در هوا اسپری نکنید.
  • هنگام اسپری کردن، شیشه عطر را در فاصله 7 تا 15 سانتی‌متر از بدن‌تان نگه دارید.
  • در عطر زدن زیاده روی نکنید، 3 تا 4 اسپری کافی است.
  • پس از زدن عطر، پوست‌تان را بهم نمالید.

ادوپرفیوم زنانه سو فیور توگدر اوریفلیم  SO FEVER Oriflame

کد محصول: 35532
ساختار رایحه: گلی، میوه ای، چوبی
نوع رایحه: گرم و شیرین و تند

حجم: 50 میلی لیتر

ادوپرفیوم با رایحه ای جذاب و اغواکننده
نت ابتدایی: توت قرمز، کامکوات و آناناس
نت میانی:  فلفل داغ(Pimento)، گل یاسمن، هلو
نت پایانی: چوب صندل، دانه تونکا، مارشمالو

رایحه گلی و میوه ای و چوبی
رایحه گرم و شیرین و تند

ادوپرفیوم با ماندگاری و پخش بوی خوب

با بطری ظریف و بسیار زیبا

معرفی برند اوریف‌لیم Oriflame :

اوریف‌لیم یک شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی سوئدی است; که توسط دو برادر  به نام‌های رابرت و یوناس در سال 1967 تاسیس شده است; این شرکت محصولات خود  را بصورت ارگانیک در 5 کشور تولید کرده و بطور مستقیم در بیش از 60 کشور  بفروش می‌رساند; درآمد این شرکت بیش از 1 میلیارد دلار در سال بوده و جزء  برترین برندهای لوازم آرایشی دنیا به حساب می‌آید; ارزش‌هایی که بر اساس  آنها شرکت را تا به امروز ساخته‌اند:

با هم بودن، سرزندگی و اشتیاق

شرکت اوریفلیم:

اوریف‌لیم Oriflame با 50 سال سابقه در زمینه مراقبت از پوست; سری کاملی  از محصولات زیبایی را ارائه می‌کند که زیبایی شما را دو چندان می‌نماید.

محصولات برند اوریف‌لیم از مواد طبیعی و عصاره میوه‌ها، گل‌ها و گیاهان  تولید شده‌اند; فرمول این محصولات گیاهی بر اساس آخرین تکنولوژی‌های علمی و  مطابق بالاترین استانداردهای کیفی هستند; خرد طبیعت را با بالاترین‌های  دانش در هم آمیخته‌ایم; کاتالوگ‌های ما طبق آخرین مدهای زیبایی جهان هستند.

کد محصول
35532
موارد استفاه
ستفاده صحیح از عطر ها می‌تواند تاثیر بسزایی در انشار بو در فضا ایجاد کند. عطرهای روغنی را به پشت آویز گوشتان بزنید.
ذره‌ای از عطر را به پشت هر گوشتان بمالید و اجازه دهید تا خشک شود. بهترین زمان عطر زدن، درست بعد از حمام است چون منافذ پوست باز هستند و عطر کاملا نفوذ می‌کند.
بهتر است در حمام از صابون بدون عطر استفاده کنید به‌خصوص در نواحی‌ای که قرار است عطر بزنید. صابون‌ها و دئودورانت‌ها روی بوی عطر تاثیر می‌گذارند و ترکیب آنها خوشبو نمی‌شود. هنگام استفاده از عطر، آن را روی نقاطی بزنید که نبض وجود دارد مثل روی مچ داخلی دست، پشت زانوها و زیر خط فک نزدیک گوش. نبض باعث پخش‌شدن رایحه می‌شود.
بهتر است فاصله عطر با ناحیه مورد نظرتان زیاد نباشد، حتی بهتر است عطر را روی پنبه بزنید و آن را به محل موردنظر بمالید تا بوی آن بیشتر حس شود.
فاطمه دزفولی

بسیار شیک و خوشبو

950 روز پیش ارسال پاسخ
سهیلا حیدری

بوی خنکی داره؟؟

950 روز پیش ارسال پاسخ
Kiyana

خیلی شیکه😍

949 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...