کرم ضدآفتاب روشن کننده صورت سان 360 Sun با SPF30 کد مرجع: 41340

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 41340
  • حجم: 50 میل
  • ویژگی: ویژگی های کرم روشن کننده وضدآفتاب سان360 ماندگاری و محافظت بالا مقاوم در برابر تعریق و رطوبت از بین بردن لکه های تیره پوست روشن کننده پوست بافت سبک،جذب سریع و فاقد چربی حاوی spf30 جهت محافظت قوی از پوست در برابر اشعه مض...
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
59,000
380,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کرم  ضد آفتاب برای صورت با SPF 30 ، از پوست در برابر افزایش رنگدانه محافظت  می کند و به پوست ظاهری درخشان با محتوای نیاسینامید niacinamide می  بخشد. در برابر اشعه ماورا بنفش با فناوری چند اشعه ؛ با ویتامین E از پوست  در برابر اشعه های مضر آفتاب و آلودگی هوا محافظت می کند. با ترکیب سوئدی  خود مرطوب کننده شدید ایجاد می کند. دارای بافتی سبک و غیر چرب  است. بلافاصله جذب می شود و هیچ گونه اثر سفید بر جای نمی گذارد. حمل آن به  لطف اندازه آن آسان است. در برابر آب و تعریق مقاوم است.

محصولات مرتبط

برند اوریفلیم (Oriflame)، یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم  آرایشی در اروپاست که در دنیا طرفداران خاصی به خود اختصاص داده است. محصولات آرایشی اوریفلیم، ارگانیک بوده و عاری از هرگونه مواد شیمیایی می‌باشد و همچنین این شرکت، برای آزمایش محصولات خود بجای استفاده از حیوانات، از روش ها و تکنولوژی های خاصی استفاده کرده است؛ که با این  کار توانسته، طرفداران زیادی، به خصوص افرادی که به محیط زیست و حیوانات  اهمیت می دهند، را چند برابر کند.

با کرم ضد آفتاب روشن کننده SPF 30 اوریفلیم مدل Sun 360 بدون نگرانی از روزهای آفتابی می‌توانید لذت ببرید!

کرم ضد آفتاب روشن کننده SPF 30 اوریفلیم یک لوسیون سبک و دارای چند  محافظ برای استفاده روزمره است. این کرم ضد آفتاب پوست را در مقابل اشعه با  فیلترهای ماورا بنفش حفظ کرده و دارای SPF بالا و ویتامین E می‌باشد که از  پوست در برابر آسیب و آلودگی محافظت می کند.

کرم ضد آفتاب اوریفلیم ترکیبی از مواد سوئدی کلاودبری است که پوست را به  طرز شگفت انگیزی نرم و از کمبود آب حفظ می‌کند و با استفاده مداوم این  محصول شاهد روشن شدن پوست خود خواهید بود.

بافت سبک و غیر چرب این محصول فوراً جذب پوست شده و لک سفید از خود باقی  نمی‌گذارد. فرمول ضد آب و عرق کرم اوریفلیم،  برای یک سبک زندگی فعال در  تمامی نقاط جهان از جمله برای استفاده در شهر‌های گرم و ساحلی مناسب  می‌کند.

این محصول با استفاده از فناوری Multi-Rays با طیف گسترده ای از فیلترهای  اشعه ماوراء بنفش و ویتامین E برای محافظت از پوست در برابر صدمات ناشی از  خورشید و تأثیرات منفی محیط و همچنین تاثیر قوی موثر بر روی لک های تیره با  خاصیت روشن کنندگی ساخته شده است. فرمولاسیون این محصول حاوی گیاهان منطقه  شمالی و cloudberry حاوی آنتی اکسیدان‌های قوی جهت محافظت از پوست می‌باشد.

نور آفتاب مهم ترین علت سرطان پوست و پیری زودرس  شما می باشد. امروزه با استفاده از کرم ضدآفتاب می توانید از این موضوع  جلوگیری کنید. ضدآفتاب ها ‌برای محافظت از پوست طراحی شده‌اند. کرم روشن  کننده و ضدآفتاب سان360 اوریفلیم با فرمولاسیون ویژه دارای ترکیباتی از  ویتامین E و گیاهان مناطق شمالی از افزایش رنگدانه های پوست ممانعت میکند. و  با ازبین بردن لکه های تیره روی پوست خاصیت روشن کنندگی پوست را به ارمغان  میاورد. و همچنین حاوی آنتی اکسیدان فراوان جهت محافظت از پوست در مقابل  آلودگی های محیطی است. این محصول مقاومت بسیار بالایی در مقابل تعریق و  رطوبت دارد. و با SPF 30 از پوست لب , صورت و بدن در برابر اشعه های مضر  آفتاب و پرتوهای UVA و UVB مراقبت می نماید.

با کرم ضد آفتاب روشن کننده SPF 30 اوریفلیم مدل Sun 360 بدون  نگرانی از روزهای آفتابی می‌توانید لذت ببرید! کرم ضد آفتاب روشن کننده  SPF 30 اوریفلیم یک لوسیون سبک و دارای چند محافظ برای استفاده روزمره است.  این کرم ضد آفتاب پوست را در مقابل اشعه با فیلترهای ماورا بنفش حفظ کرده  و دارای SPF بالا و ویتامین E می‌باشد که از پوست در برابر آسیب و آلودگی  محافظت می کند. کرم ضد آفتاب اوریفلیم ترکیبی از مواد سوئدی کلاودبری است  که پوست را به طرز شگفت انگیزی نرم و از کمبود آب حفظ می‌کند و با استفاده  مداوم این محصول شاهد روشن شدن پوست خود خواهید بود. بافت سبک و غیر چرب  این محصول فوراً جذب پوست شده و لک سفید از خود باقی نمی‌گذارد. فرمول ضد  آب و عرق کرم اوریفلیم،  برای یک سبک زندگی فعال در تمامی نقاط جهان از  جمله برای استفاده در شهر‌های گرم و ساحلی مناسب می‌کند.

  • کد محصول: 41340
  • برند: اوریفلیم – SUN 360
  • ماندگاری و محافظت بالا
  • مقاوم در برابر تعریق و رطوبت
  • از بین بردن لکه های تیره پوست
  • روشن کننده پوست
  • بافت سبک،جذب سریع و فاقد چربی
  • حاوی spf30 جهت محافظت قوی از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب
  • حجم 125ml

ویژگی‌های کرم روشن کننده و ضدآفتاب سان 360

  • ماندگاری و محافظت بالا
  • مقاوم در برابر تعریق و رطوبت
  • از بین بردن لکه های تیره پوست
  • روشن کننده پوست
  • بافت سبک،جذب سریع و فاقد چربی
  • حاوی spf30 جهت محافظت قوی از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب
  • حجم 125ML
کد محصول
41340
حجم
50 میل
ویژگی
ویژگی های کرم روشن کننده وضدآفتاب سان360
ماندگاری و محافظت بالا
مقاوم در برابر تعریق و رطوبت
از بین بردن لکه های تیره پوست
روشن کننده پوست
بافت سبک،جذب سریع و فاقد چربی
حاوی spf30 جهت محافظت قوی از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب
ناشناس

خیلی ضد آفتاب عالی وسبکیه

945 روز پیش ارسال پاسخ
m_km.z

روشن کنندگانش درمانیه یعنی کلا روشن میشه پوست یا تا رو پوسته روشنیم؟

909 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

با سلام و ارادت
بله کاملا ارگانیک و خاصیت درمانی به همراه دارد

909 روز پیش ارسال پاسخ
فاطمه حیدری دزفولی

بسیار عالی ممنونم🌱

907 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...