بالم محافظت کننده تندرکر روغن هسته زردآلو Tender Care کد مرجع: 34875

Tender Care بالم تندرکر و موم نرم کننده ، تسکین دهنده تمامی خشکی ها و زبریهای پوست شما را از بین می برد. مناسب استفاده در لب، آرنج، زانو و پاشنه پا حاوی موم عسل و ویتامین E حاوی روغن هسته زردآلو

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 34875
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
255,000
28%
185,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر قسمتی از پوست بدن شما دچار خشکی شده باشد. میتوانید از یکی از بهترین محصولات گیاهی برای رفع این معظل استفاده نمایید. بالم چندکاره اوریفلیم محصولی گیاهی با کیفیتی کم نظیر برای ترمیم و نرمی پوست بدن بسیار تاثیرگذار میباشد. بالم محافظ اوریفلیم ، با کیفیت بالا در مقایسه با نمونه های مشابه  دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه میباشد.

محصولات مرتبط

بالم محافظت‌کننده زردالو اوریف‌لیم (تندرکر)

Oriflame Tender Care Apricot Protecting Balm Code 34875-15ml

بالم محافظت‌کننده زردالو اوریف‌لیم (تندرکر)، خشکی پوست را التیام می‌بخشد و لطافت و قابلیت ارتجاعی اولیه پوست را به آن باز می‌گرداند. با  فرمولی خاص از موم عسل و روغن‌های گیاهی ساخته شده است.
مناسب برای لب‌ها، صورت، پوست دور ناخن، خشكى آرنج‌ها و قوزك پا و يا هر  قسمتی از پوست که خشک، زبر یا حساس شده همچنین در التیام و بهبود هرچه  سریعتر زخم‌های بدن تاثیر اعجاب انگيزى دارد. به دلیل دارا بودن موم عسل  برای ترمیم زخم، سوختگی و تبخال واقعا معجزه آسا است. 

یکی  از بهترین محصولات گیاهی که برای رفع خشکی بخش‌های حساس بدن به کار برده  می شود، بالم چند کاره اوریفلیم می‌باشد که کیفیتی بی نظیر دارد. قیمت این  محصول به نسبت تأثیر گذاری که دارد، بسیار مناسب و منصفانه می باشد. شما هم  در صورت تمایل به خرید این محصول ارگانیک و اورجینال می توانید از طریق  فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام به خرید نمایید تا با خرید یک محصول، تمام  پوست خود را نرم و لطیف سازید.

بالم چند کاره اوریفلیم مدل Tender Care  مناسب برای قسمت هایی است که بیشترین زبری و خشکی را دارد مانند: آرنج،  قوزک پا، روی انگشتان دست و پا، پاشنه و زانو و نواحی دارای پوست نازک  مانند: دور لب و کناره چشم. این محصول هم برای کودکان و هم بزرگسالان مورد  استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل بدون پارابن و کاملا ضد حساسیت و  التهابات پوستی می باشد. شما هم می توانید این محصول اورجینال را توسط  فروشگاه اینترنتی مو تن رو انتخاب کرده و درب منزل دریافت نمایید. از بین  بردن خشکی های نواحی حساس و آسیب پذیر بدن و رفع و ترمیم جای زخم و سوختگی،  بدون اینکه ذره ای التهاب و حساسیت را از خود بر جای بگذارد، از ویژگی های  مهم این برند کاملا گیاهی و ارگانیک می باشند.

مرهمی چند منظوره که ضمن تغذیه، خشکی لب و پوست را تسکین می  دهد. حاوی روغن هسته زردآلو است که به طور موثر پوست را مرطوب می کند. این  محصول عطر و بوی لطیف و میوه ای  روی پوست شما برجای می گذارد.

موارد استفاده:

مناسب پوستهای زبر و پینه بسته

ترمیم جای سوختگی و  زخم

برای نرمی لب بعنوان بالم لب

برای برطرف کردن پوسته های اضافی دور  ناخن

محافظ ناخن

بهبود اگزما

رفع تیرگی آرنج و قوزک پا

مناسب برای  استفاده در زانو و پاشنه پا

نرم کننده فوری پوست خشک و ترک خورده

لایه  بردار و روشن کننده پوست

تثبیت کننده رایحه عطر ، آبرسان و  مرطوب کننده ، ضد التهاب پوستی

ویژگی‌های بالم محافظت‌کننده زردالو اوریف‌لیم (تندرکر):

  •  برند: اوریفلیم
  • کشور: سوئد
  • مناسب انواع پوست‌
  • ویتامین C و E
  • التیام خشکی پوست
  • بازگرداندن لطافت و قابلیت ارتجاعی اولیه پوست
  • التیام و بهبود زخم‌های بدن
  • ترمیم زخم، سوختگی
  • رفع تبخال
  • حاوی موم عسل و زردالو
  • مناسب برای استفاده لب‌ها، صورت، دور چشم، پوست دور ناخن، خشكى آرنج‌ها و قوزك پا و يا هر قسمتی از پوست که خشک، زبر یا حساس شده
  • حجم 15 میل
  • برای تمام سنین و انواع پوست مناسب است.

نحوه استفاده بالم محافظت‌کننده زردالو اوریف‌لیم (تندرکر):

مقدار اندکی از بالم را بر روی ناحیه مورد نظر به آرامی مالش دهید. بدون نیاز به آبکشی و جذب سریع

معرفی برند اوریف‌لیم Oriflame :

اوریف‌لیم یک شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی سوئدی است; که توسط دو برادر  به نام‌های رابرت و یوناس در سال 1967 تاسیس شده است; این شرکت محصولات خود  را بصورت ارگانیک در 5 کشور تولید کرده و بطور مستقیم در بیش از 60 کشور  بفروش می‌رساند; درآمد این شرکت بیش از 1 میلیارد دلار در سال بوده و جزء  برترین برندهای لوازم آرایشی دنیا به حساب می‌آید; ارزش‌هایی که بر اساس  آنها شرکت را تا به امروز ساخته‌اند:

با هم بودن، سرزندگی و اشتیاق

شرکت اوریفلیم :

اوریف‌لیم Oriflame با 50 سال سابقه در زمینه مراقبت از پوست; سری کاملی از محصولات زیبایی را ارائه می‌کند که زیبایی شما را دو چندان می‌نماید.

محصولات برند اوریف‌لیم از مواد طبیعی و عصاره میوه‌ها، گل‌ها و گیاهان  تولید شده‌اند; فرمول این محصولات گیاهی بر اساس آخرین تکنولوژی‌های علمی و  مطابق بالاترین استانداردهای کیفی هستند; خرد طبیعت را با بالاترین‌های  دانش در هم آمیخته‌ایم; کاتالوگ‌های ما طبق آخرین مدهای زیبایی جهان هستند.

جهت مشاهده نظرات شما عزیزان در اینستاگرام .ما اینجا را کلیک کنید 

کد محصول
34875

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...