ریمل حجم دهنده اوریفلیم سری The One مدل Tremendous کد مرجع: 34580

Oriflame The One Tremendous Big Volume Mascara ریمل ترمندس با مواد بسیار سبک و فومی مناسب برای چشمهای حساس حجم دهی و جداسازی مژه ها برس ریمل با داشتن موهای بسیار ریز و ظریف در تعداد بالا، تمامی مژه ها را پوشش می دهد. ماندگاری 24 ساعته و بدون ریزش

از {{model.count}}
دسته : ريمل
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 34580
  • ویژگی: 24 ساعته, پوشانندگی بالا, ماندگاری بالا
  • درمان (کارکرد): بلند کننده, جدا کننده, حجم دهنده, ضد ریزش
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
202,500
35%
132,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برند اوریفلیم (Oriflame)، یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی در اروپاست که در دنیا طرفداران خاصی به خود اختصاص داده است. محصولات آرایشی اوریفلیم، ارگانیک بوده و عاری از هرگونه مواد شیمیایی می باشد و همچنین این شرکت، برای آزمایش محصولات خود بجای استفاده از حیوانات، از روش ها و تکنولوژی های خاصی استفاده کرده است؛ که با این کار توانسته، طرفداران زیادی، به خصوص افرادی که به محیط زیست و حیوانات اهمیت می دهند، را چند برابر کند.ریمل حجم دهنده اوریفلیم سری دِوان مدل Tremendous همان‌طور که از اسمش پیدا است مناسب برای حجم دادن به مژه می‌باشد. این ریمل دارای برس حرفه‌ای است که با داشتن 300 عدد موی فیبری قادر به پوشش کامل مژه‌ها شما و همچنین پرپشت کردن آن‌ها می‌باشد. ریمل حجم دهنده اوریفلیم به مدت 24ساعت تأثیر فوق‌العاده‌ای بر چهره شما می‌گذارد که هرگز از استفاده آن، پشیمان نخواهید شد؛ پس همین حالا ریمل حجم دهنده اوریفلیم را از فروشگاه اینترنتی بیوآربه سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید.جهت مشاده دیگر محصولات اوریفلیم کلیک نمایید.

محصولات مرتبط

معرفی برند اوریف‌لیم Oriflame :

اوریف‌لیم  یک شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی سوئدی است; که توسط دو برادر  به نام‌های  رابرت و یوناس در سال 1967 تاسیس شده است; این شرکت محصولات خود  را بصورت  ارگانیک در 5 کشور تولید کرده و بطور مستقیم در بیش از 60 کشور  بفروش  می‌رساند; درآمد این شرکت بیش از 1 میلیارد دلار در سال بوده و جزء  برترین  برندهای لوازم آرایشی دنیا به حساب می‌آید؛ ارزش‌هایی که بر اساس  آنها  شرکت را تا به امروز ساخته‌اند:

با هم بودن، سرزندگی و اشتیاق

شرکت اوریفلیم :

اوریفلیم Oriflame با بیش از 50 سال سابقه در زمینه مراقبت از پوست; سری کاملی  از محصولات  زیبایی را ارائه می‌کند که زیبایی شما را دو چندان می‌نماید. محصولات برند اوریف‌لیم از مواد طبیعی و عصاره میوه‌ها، گل‌ها و گیاهان  تولید  شده‌اند; فرمول این محصولات گیاهی بر اساس آخرین تکنولوژی‌های علمی و  مطابق بالاترین استانداردهای کیفی هستند; خرد طبیعت را با بالاترین‌های   دانش در هم آمیخته‌ایم; کاتالوگ‌های ما طبق آخرین مدهای زیبایی جهان  هستند.

نکاتی در مورد انواع ریمل

باوجود کاشت مژه، ریمل زدن همچنان در بسیاری از خانم‌ها طرفدار دارد و بسیاری از خانم ها دوست دارند برایحضور در مهمانی‌های زنانه‌شان ریمل بزنند و با این شیوه چشم‌های خود را زیبا کنند.در این میان اما برخی خانم‌ها نگران ریمل‌های تقلبی و ریزش مژه‌های‌شان هستند و نمی‌خواهند به قیمت زیبایی از سلامتمژه‌های‌شان بگذرند.

کدام ریمل؟

ریمل‌ها و یا حجم دهنده‌ها به خاطر داشتن مواد شیمیایى و نگهدارنده باعث حساسیت‌هایى همچون سوزش چشم، آبریزش و خارش مى‌شوند.در سال‌های گذشته از سوى وزارت بهداشت نظارت‌هایى در زمینه لوازم آرایشى و بهداشتى خصوصا ریمل‌هاى ایرانى شروع شده استو تولید کنندگان لوازم آرایشى موظف هستند تا در این تولیدات مواردى را رعایت کنند.

حتى در مورد ریمل‌هاى خارجى هم شرکت‌هاى وارد کننده به شرطى مى‌توانند جنس وارد کنند که مجوزهاىلازم را داشته باشند و براى کسب اینگونه مجوزها این شرکت‌ها باید دقیقا جزئیات اقلام وارد شده را از شرکت‌هاىسازنده براى وزارت بهداشت بگیرند یا این مواد آرایشى در آزمایشگاه‌هاى وزارت بهداشت تجزیه و آنالیز شوندو در صورتى که مواد مضرى در تولید آنها به کار نرفته باشد توزیع مى‌شوند. بنابراین هنگام خرید حتما به برچسبوزارت بهداشت توجه کنید و فقط از فروشگاه‌های معتبر و مطمئن و برندهای صاحب نام خرید خود را انجام دهید.

ریمل از پرکاربردترین لوازم آرایش است که به منظور بلندتر کردن و حجیم تر نشان دادن مژه ها در آرایش چشم مورد استفاده قرار می گیردو در دسته‌ی حجم دهنده ها قرار دارد. این روزها ریمل های تقلبی در بازار پخش شده اند که موجب ریزش مژه ها می شوندو این مسئله سبب نگرانی برخی از خانم ها گشته است.

ریمل حجم دهنده اوریفلیم سری The One مدل Tremendous

ریمل حجم دهنده ترمندوس از سری محصولات د وان اوریفلیم فرمول کرمی سبک دارد که تا 24 ساعت حجم دهندگی به مژه های شما را حفظ می‌کند.  قلم بزرگ همراه با طراحی خاص موهای اسفنجی و طراحی نوآورانه قلمو به شکل جوجه تیغی که باعث حجم دهندگی اضافی مژه می‌شود.

ریمل تریمندس دوان The One اوریفلیم مدل Big Volume Maskara با فرمول خامه‌اى با بافتى سبک مژه‌ها را پوشش مى‌دهد. تا ۶ برابر حجم‌دهندگی بیشتر که به مژه‌ها به مدت ٢۴ ساعت براى مژه‌ها به ارمغان مى‌آورد. بیش از ٣٠٠ تار فرچه این ریمل، آن را به بزرگترین براش اوریفلیم  تبدیل کرده است تا بتواند به ریزترین تار مژه هم دسترسى داشته باشد. با ایجاد لایه‌ای روی مژه هم از مژه‌ها محافظت می‌کندو هم باعث افزایش حجم مژه‌ها می‌شود. ریمل دوان اوریفلیم پرکننده بین مژه‌ها و حجم‌دهنده فوق‌العاده بدون ریزش زیر چشم.

مشخصات ریمل تریمندس د وان اوریفلیم

  • حجم‌دهی عالی
  • مژه ها را به خوبی از هم جدا می کند
  • مواد ریمل کاملا سبک و فومی است
  • احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند
  • برس ریمل با داشتن موهای بسیار ریز و ظریفدر تعداد بالا تمامی مژه ها را پوشش می‌دهد.
  • ماندگاری ۲۴ ساعته و بدون ریزش
  • مناسب برای چشم‌های حساس
  • با ماندگاری 24ساعته
  • دارای برس حرفه‌ای برای داشتن فرم دلخواه
  • پوشش کامل مژه و بدون ریزش
  • بلند کننده و جدا کننده
  • فرمول کرمی سبک که تا 24ساعت حجم دهندگی به مژه های شما را حفظ میکند
  • ۶ برابر حجم دهندگی بیشتر به مژه ها
  • طراحی و تولید با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا
  • پرکننده بین مژه ها و حجم دهنده فوق العاده
  • بدون ریزش زیر چشم
  • با ایجاد لایه ای روی مژه هم از مژه ها محافظت می کند و هم باعث افزایش حجم مژه ها می شود.
  • قلم بزرگ همراه با طراحی خاص موهای اسفنجی
  • مناسب برای چشمهای حساس
  • حجم‌دهی و جداسازی مژه ها
  • برس ریمل با داشتن موهای بسیار ریز و ظریف در تعداد بالا، تمامی مژه ها را پوشش می دهد.
کد محصول
34580
ویژگی
24 ساعته,
پوشانندگی بالا,
ماندگاری بالا
درمان (کارکرد)
بلند کننده,
جدا کننده,
حجم دهنده,
ضد ریزش
Zahra_mb

عجب ریملی از اب درومد، اعلام می‌کنم ریمل فابریک خودم شد معرکه ست کلی مژه بهم داد کیف کردم 👏🏼👏🏼👏🏼

948 روز پیش ارسال پاسخ
سهیلا حیدری

حجم دهندگی بالایی داره عالییی😎

947 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

با سلام و ارادت ممنون از ارسال نظرتتون

947 روز پیش ارسال پاسخ
فاطمه حیدری دزفولی

مژه ها رو خیلی خوش حالت میکنه😍😍😍

918 روز پیش ارسال پاسخ
شیما مهدی

ایا رنگی هست؟

918 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

با سلام و ارادت
ریمل های رنگی انکالر به زودی شارژ خواهد شد

917 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...