مام دئودورانت پنهانی نقره‌ ای اکتیول اوریفلیم Activelle Invi0 کد مرجع : 33141

از {{model.count}}
دسته : ضدتعريق
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 33141
  • حجم: 50 میل
  • ویژگی: مام دئودورانت اکتیول اوریفلیم با قدرتی فوق العاده مانع از ایجاد بوی بد می شود. استفاده از تکنولوژی اکتیبوست که با افزایش تحرک و ت... کاملا نامرئی و بدون ایجاد لک روی لباس های سفید یا... رایحه ملایم گلی و خنک تاثیر 48 ساعته
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
255,000
23%
197,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​​​​​خانواده  Activelle شامل انواع رول های دئودورانت (مام)، اسپری بدن و کرم  ضدتعریق  24 ساعته می باشد. بزرگترین تفاوت دئودورانت های اوریفلیم با سایر برندها در این است که تعریق را مختل نکرده و باکتری هایی که عامل بوی نامطبوع  هستند را از بین می برند...

محصولات مرتبط

مام دئودورانت اکتیول اوریفلیم فاقد الکل  بوده و رنگ پوست زیر بغل را تیره نمی کند. مطمئنا می دانید که جذب در ناحیه  زیر بغل بیشتر از سایر نقاط بدن می باشد. ولی ناچارا هر روز از مام زیر  بغل جهت جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع عرق بدن استفاده می کنیم.  حال، آیا  از ترکیبات مام زیر بغل خود آگاهی دارید؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از مام  های زیر بغل اوریفلیم می باشد. زیرا این محصولات، گیاهی بوده و به علت استفاده از ترکیبات بدون ضرر هیچگونه آسیبی در آینده به شما وارد نخواهند کرد.

انواع مختلفی از ضد تعریق ها و خوشبوکننده ها در بازار موجود می  باشد. که می توان با توجه به مواد تشکیل دهنده آنها، جهت داشتن اعتماد به  نفس بیشتر و رهایی از بوی نامطبوع عرق از آنها بهره برد.ضد عرق ها ترکیباتی  آلومینیوم دار دارند که منافذ غدد عرق را در سطح پوست مسدود می کنند.  بنابراین عرق نمی تواند در سطح پوست ترشح شود. اما دئودورانت ها با از بین  بردن باکتری های سطح پوست، مانع ایجاد بوی بد عرق می شوند. دئودورانت جدید  48 ساعته  Activelle h اوریفلیم با تکنولوژی ActiBoost است . سریع خشک شده و  هیچ اثری روی لباس باقی نمی گذارد و با حفاظت اثبات شده . پوست را تا 48  ساعت برای یک حس لذت بخش تمیزیِ روزانه نگه می دارد . فن آوری نوآورانه  ActiBoost، با طراوت فعال شده توسط حرکت این فن آوری پالس های عطری ( گلی و  خنک) را هنگامی به پوست شما میدهد که به آن نیاز دارید. 

خانواده  Activelle شامل انواع رول های دئودورانت (مام)، اسپری بدن و کرم ضدتعریق  24 ساعته می باشد. بزرگترین تفاوت دئودورانت های اوریفلیم با سایر برندها  در این است که تعریق را مختل نکرده و باکتری هایی که عامل بوی نامطبوع  هستند را از بین می برند.
همچنین فاقد ترکیبات الکل بوده و ایجاد تیرگی  نمی کنند. اوریفلیم یک شرکت شناخته‌ شده در دنیای لوازم آرایش است. این  شرکت با بیش از ۴۰ سال سابقه برای تولید محصولات خود از مواد اولیه‌ی خالص  استفاده می‌کند که باعث شده‌ است قیمت بالایی داشته‌ باشد. بنیان‌گذاران  این شرکت دو برادر به نام‌های جان و رابرت جاکنیک در سوئد هستند. شرکت  اوریفلیم همیشه به خاطر محصولات نوآورانه و بدیع مورد تقدیر و تحسین واقع  شده‌است. این شرکت بیش از ۱۰۰ دانشمند و امکانات و تجهیزات به‌ روز برای  پژوهش و توسعه دارد که روی تولید محصولات نوآورانه و منحصر به‌فرد کار  می‌کنند تا به گرایش‌های جدید دست پیدا کنند. 

این خانواده شامل انواع رول های دئودورانت (مام)، اسپری بدن و کرم ضدتعریق 24 ساعته می باشد.

بزرگترین  تفاوت دئودورانت های اوریف لیم با سایر برندها در اینست که تعریق را مختل  نکرده و باکتری هایی که عامل بوی نامطبوع هستند را از بین می برند.

همچنین فاقد ترکیبات الکل بوده و ایجاد تیرگی نمی کنند.

رنگ سبز: حاوی عصاره برگ درخت چای سبز، شاداب کننده با رایحه عالی.

مام دئودورانت اکتیول اوریفلیم

  • با قدرتی فوق العاده مانع از ایجاد بوی بد می شود.
  • استفاده از تکنولوژی اکتیبوست که با افزایش تحرک و تعریق، کپسولهای ریز درون مام شکسته شده و رایحه مام را متصاعد می کند.
  • کاملا نامرئی و بدون ایجاد لک روی لباس های سفید یا سیاه
  • رایحه ملایم گلی و خنک
  • تاثیر 48 ساعته

مام دئودورانت ضد تعریق اکتیول بدون ایجاد لک در لباس ویژه لباسهای تیره تولید شده با تکنولوژی Acti boost با اثرگذاری ۴۸ ساعته بدون ایجاد اثر رطوبت در لباس حاوی عصاره کتان و ویتامین B۶ برای التیام التهابهای پوستی فناوری WhiteActive برای روشن کردن پوست در عرض ۱۴ روز  رایحه‌ی میوه ای و عطر گل های گرم

خوشبوکننده Activelle Fresh ضد تعریق رول آن با استفاده از فناوری  ActiBoost ساخته شده است که در حین حرکت فعال می شود و تا ۴۸ ساعت محافظت  بالینی را تأیید می کند و لکه ای روی لباس شما ایجاد نمی کند.

کپسول های رایحه در محتوای آن ، به لطف Actiboost Technology حساس به  حرکت ، در صورت لزوم به کمک شما می آیند و ضمن حفظ شادابی در تمام روز ، از  لباس های شما محافظت می کنند.

دئودورانت ضد تعریق اکتیول
ویژه لباسهای تیره
با فناوری Acti boost
با دوام اثر ۴۸ ساعت
بدون ایجاد رد رطوبت
دارای عصاره کتان
دارای ویتامین B۶ برای التیام التهابهای پوستی
دارای فناوری WhiteActive برای روشن کردن پوست
در عرض ۱۴ روز روشنتر شدن پوست زیر بغل
رایحه‌ی میوه ای و عطر گل های گرم
مناسب لباس های تیره

کپسول های رایحه ActiBoost وقتی با حرکت تحریک می شوند ، از بین می روند تا در صورت نیاز بیشتر ، عطر تازه ای از آن خارج شود. با خرید آنلاین این دئودورانت رولی از بیوآربه دیگر بوی بد عرق را احساس نخواهید کرد.

کد محصول
33141
حجم
50 میل
ویژگی
مام دئودورانت اکتیول اوریفلیم
با قدرتی فوق العاده مانع از ایجاد بوی بد می شود.
استفاده از تکنولوژی اکتیبوست که با افزایش تحرک و تعریق، کپسولهای ریز درون مام شکسته شده و رایحه مام را متصاعد می کند.
کاملا نامرئی و بدون ایجاد لک روی لباس های سفید یا سیاه
رایحه ملایم گلی و خنک
تاثیر 48 ساعته

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...