مام دئودورانت میس جوردانی زنانه اوریفلیم Giordani Gold Oriflame کد مرجع: 34079

Giordani Gold Oriflame

از {{model.count}}
دسته : ضدتعريق
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 34079
  • حجم: 50 میل
  • ویژگی: مام خوشبو کننده با تاثیر 24 ساعته با رایحه ادوتویلت میس جوردانی رایحه گلهای سفید، شکوفه پرتقال و چوب رایحه گرم و شیرین و گلی ایجاد حس تازگی و طراوت حجم: 50 میلی لیتر
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
255,000
28%
185,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شکوفه نارنج پرچم اصلی این عطر خوشبوکننده رول است. این گل کلاسیک ایتالیایی درخشش درخشان ، نشاط غیر قابل مقاومت و لطافت زیبایی را از خود نشان می دهد. مام خوشبو کننده 50 میلی لیتری، با تاثیر 24 ساعته با بوی ادکلن میس جوردانی و رایحه گرم و شیرین و گلی حس بینظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

محصولات مرتبط

پرمصرف ترین محصول ضد عرق در دنیا، رول  های ضد تعریق است که اصطلاحاً به آن ها مام گفته می‌شود. رول ضد تعریق یا  مام محصول مایع و نسبتاً چربی است که به کمک توپک سر شیشه به قسمت هایی از  بدن که زیاد عرق می‌کند، به ویژه ناحیه زیر بغل، رول می‌شود. استفاده از این محصول علاوه بر آن که تا حد زیادی مانع عرق کردن بدن می‌شود، از بو  گرفتن آن نیز جلوگیری می‌کند.

نکته‌ای که در خصوص رول های ضد تعریق یا  مام وجود دارد این است که استفاده از این محصول باعث می‌شود که در اغلب  موارد حس خیسی در زیر بغل احساس شود. البته این حس تا زمانی که ماده مام در  زیر بغل خشک شود ادامه پیدا می‌کند و به تدریج رفع می‌شود. اما ممکن است  اگر بلافاصله بعد از مصرف رول ضد تعریق لباس بپوشید، لباستان نیز خیس شود  یا روی آن رد بیفتد.

بزرگترین تفاوت مام دئودورانت میس جوردانی زنانه سری جوردانی گلد از برند اوریفلیم با سایر دئودورانت ها در این است که دئودورانت اوریفلیم فرآیند  تعریق در بدن را مختل نکرده و فقط باکتری هایی که عامل بوی نامطبوع هستند  را از بین می‌برد، به علاوه فاقد ترکیبات الکلی بوده و پوست را تیره نمی‌کند و هیچگونه لکه‌ای بر روی لباس‌های تیره بر جای نمی‌گذارد و از بین برنده‌ی بوی بد زیر بغل می‌باشد. مام دئودورانت رولی میس جیوردانی اوریفلیم با رایحه‌ای عالی، مناسب برای ورزشکاران و کسانی که تعریق بدنشان بالا است می‌باشد. این محصول تاثیر و ماندگاری بالایی دارد و علاوه بر این با بوی ادوکلن میس جوردانی از برند جوردانی گلد و رایحه گرم و شیک خود بسیار جذاب است.

مشخصات مام دئودورانت میس جوردانی زنانه اوریفلیم

  • مام خوشبو کننده با تاثیر 24 ساعته
  • با رایحه  ادوتویلت میس جوردانی
  • رایحه گلهای سفید، شکوفه پرتقال و چوب
  • رایحه گرم و شیرین و گلی
  • ایجاد حس تازگی و طراوت
  • حجم: 50 میلی لیتر
کد محصول
34079
حجم
50 میل
ویژگی
مام خوشبو کننده با تاثیر 24 ساعته
با رایحه ادوتویلت میس جوردانی
رایحه گلهای سفید، شکوفه پرتقال و چوب
رایحه گرم و شیرین و گلی
ایجاد حس تازگی و طراوت
حجم: 50 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...