کرم بدن عطری اکلت فم ویکند Eclat Femme Weekend کد مرجع: 42885

کرم بدن اکلت فم با قدرت مرطوب کنندگی بالا و آبرسان قوی پوست تغذیه کننده و حاوی مواد آلی مورد نیاز پوست پوست بدن را بشدت نرم و لطیف کرده و رایحه بسیار خوب و ماندگاری از خود بر جای می‌گذارد.با رایحه ملایم و خنک ادوکلن اکلت فم ویکند

از {{model.count}}
دسته : کرم بدن
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 42885
  • حجم: 250 میل
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
450,000
18%
369,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کرم بدن با قدرت مرطوب کنندگی بالا و آبرسان قوی پوست، تغذیه کننده و حاوی مواد آلی مورد نیاز پوست که پوست بدن را بشدت نرم و لطیف کرده و رایحه بسیار خوب و ماندگاری از خود بر جای می‌گذارد.با رایحه ملایم و خنک ادوکلن اکلت فم ویکند...

محصولات مرتبط

لوسیون یا تونیک، مایعی است که برای تکمیل  پاکسازی پوست بکار می‌رود و آخرین آثار آرایش یا آرایش پاکن‌ها را از روی  پوست برمی‌دارد. بعد از پاکسازی صورت، با مصرف لوسیون، پي اِچ اپیدرم حفظ و  تثبیت می‌شود. لوسیون را بعد از پاکسازی آرایش و درحالیکه پوست کاملاً خشک است باید استفاده کنید. این ماده را به کمک پنبه روی پوست بمالید. می‌توانید صبح بعد  از بیدارشدن از خواب، صورتتان را با لوسیون تمیز کنید تا به این شکل مازاد سبوم تولید شده در طول شب را از روی پوست بردارید.

لوسیون‌ها در 3 دسته در بازار موجودند:

١) اسپری:

این لوسیون‌ها به شکل جامد یا مایع در گاز هستند و به همین دلیل بصورت  اسپری عرضه می‌شوند. برای مصرف، کافی است چشمانتان را ببندید و لوسیون را  مستقیماً روی صورتتان اسپری کنید. بهتر است بعد از اسپری اجازه دهید تا  ذرات اسپری شده، کاملاً بر روی صورت خشک شوند. اما اگر وقت کافی ندارید،  صورتتان را با یک دستمال تمیز، خشک کنید.

٢) مایع:

این لوسیون‌ها رایج‌ترند و معمولاً به کمک یک تکه پنبه، بر روی صورت،  گردن و بالای سینه مالیده می‌شوند. نیازی به شستن این نوع لوسیون نیست چون  مستقیم جذب پوست می‌شود.

٣) ژله‌ای:

لوسیون‌های ژله‌ای بافت غلیظتری دارد و به کمک انگشتان روی صورت مالیده  می‌شود. مانند لوسیون مایع، نیازی نیست که این لوسیون را از سطح پوست پاک  کنید چون در عرض چند ثانیه جذب پوست می‌شود.

کرم بدن عطری اکلت فم ویکند Eclat Femme Weekend

کرم بدن عطری اکلت فم اوریفلیم  خاصیت مرطوب کنندگی بالا و آبرسانی پوست، بسیار مغذی و حاوی مواد آلی مورد نیاز بدن می‌باشد. همچنین با تامین  رطوبت مورد نیاز پوست و هیدراته کردن آن در آینده از چروک های زودرس پوست  بدن و نیز خشکی های موضعی جلوگیری می‌نماید. و در نهایت پوست بدن را به شدت  نرم و لطیف کرده و رایحه بسیار خوب و ماندگاری از خود بر جای میگذارد.کرم بدن اکلت حسی از لطافت و تازگی به شما هدیه می دهد. این کرم با رایحه عطر گرم و پرطرفدار Eclat Femme که رایحه‌ای فرانسوی از ترکیب ترنج، توت قرمز و  هلو و آمیخته شده از گل رز و برگ سبز است و با نت پایانی از چوب مشک، رایحه ای فوق العاده روی پوست باقی میگذارد. همچنین میتوان جهت تثبیت و  ماندگاری عطر اکلت نیز استفاده کرد.

کرم بدن اکلت فم آبرسان قوی پوست

ایجاد حسی از لطافت و تازگی و شادابی

همراه با بوی شیک و جذاب فرانسوی ادکلن اکلت فم

کرم بدن اکلت فم آبرسان قوی پوست

ایجاد حسی از لطافت و تازگی و شادابی

همراه با بوی شیک و جذاب فرانسوی ادکلن اکلت فم

کرم بدن با قدرت مرطوب کنندگی بالا و آبرسان قوی پوست

تغذیه کننده و حاوی مواد آلی مورد نیاز پوست 

پوست بدن را بشدت نرم و لطیف کرده و رایحه بسیار خوب و ماندگاری از خود بر جای می‌گذارد.

با رایحه ملایم و خنک ادوکلن اکلت فم ویکند

سایر مشخصات کرم بدن عطری اکلت فم

  • مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست
  • نرم کنندۀ قوی پوست
  • کاملا گیاهی و ضد حساسیت
  • حاوی گلیسیرین
  • ایجاد حسی از لطافت و تازگی و شادابی
  • همراه با بوی شیک و جذاب فرانسوی ادکلن اکلت فم
  •  ماندگاری بالا
  • حجم 250 میلی لیتر
کد محصول
42885
حجم
250 میل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...