کرم بدن عطری جوردانی گلد اسنزا Giordani Gold Essenza کد مرجع: 42206

کرم بدن جوردانی با قدرت آبرسانی و نرم کنندگی بالا پوست شما رو لطیف و خوشبو می کند و احساس بی نظیری را به شما هدیه می دهد. با بوی شیک و بی نظیر ادوکلن جوردانی گلد اسنزا

از {{model.count}}
دسته : کرم بدن
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 42206
  • حجم: 250 میل
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
495,000
29%
355,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کرم بدن جیوردانی گلد اوریفلیم از سری تولیدات گروه جیوردانی است که این  گروه از محصولات دارای طراحی منحصر به فرد برای خانم های شیک و لوکس می‌باشد. این محصول دارای قدرت مرطوب سازی بسیار قوی بوده و رایحه آن بسیار ماندگار و دل نشین است. رایحه های چوبی موجود در این کرم که برگرفته از  عطر جیوردانی گلد است آن را بسیار پر طرفدار ساخته است.

محصولات مرتبط

حفظ سلامت پوست و تامین رطوبت آن جزو مهمترین وظایف روتین و روزانه می‌باشد. اهمیت به موضوع و حفاظت از سلامت و مرطوب نگه داشتن پوست با  استفاده از کرم مرطوب کننده و نرم کننده جوردانی گلد اسنزا با رایحه ای  مجلل و شیک باعث خوشایند شدن این امر خواهد شد. کرم بدن معطر جوردانی گلد اسنزا اوریفلیم از برند اوریفلیم خاصیت مرطوب کنندگی بالا و آبرسانی پوست، بسیار مغذی و حاوی مواد آلی مورد نیاز بدن می باشد. همچنین با تامین رطوبت مورد نیاز پوست و هیدراته کردن آن در آینده از چروک های زودرس پوست بدن و نیز خشکی های موضعی جلوگیری می‌نماید و در نهایت پوست بدن را به شدت نرم و  لطیف کرده و رایحه بسیار خوب عطر جیوردانی گلد اسنزا اوریفلیم با ماندگاری  بالا از خود بر جای میگذارد.

مشخصات کرم بدن معطر جوردانی گلد اسنزا اوریفلیم

  • مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست
  • نرم کنندۀ قوی پوست
  • حاوی مواد مغذی و آلی مورد نیاز پوست
  • ایجاد حسی از لطافت و تازگی و شادابی
  • با بوی بی نظیر عطر اسنزا جوردانی گلد
  • رایحه ماندگار،  گرم و شیرین
  • کد محصول: 31781
  • برند: اوریفلیم – GIORDANI GOLD

کرم بدن با قدرت آبرسانی و نرم کنندگی بالا پوست شما رو لطیف و خوشبو می کند و احساس بی نظیری را به شما هدیه می دهد. با بوی شیک و بی نظیر ادوکلن جوردانی گلد اسنزا...

ویژگی های اصلی:

- نرم کنندۀ پوست

- مرطوب کنندۀ پوست

- دارای نت های چوبی

- مناسب پوست بدن

- آبرسان

- شاداب کنندۀ پوست

- 250 میل

برای چه افرادی مناسب است:

این محصول برای انواع پوست، به ویژه افرادی که پوستشان نیاز به رطوبت رسانی دارد، مناسب است.

بدن برای محافظت پوست در برابر خشکی از خود روغن تولید می‌کند. استفاده  مدوام از مواد بهداشتی و تمیز کننده دارای حالت قلیایی می‌باشند و پوست را  خشک می‌کند.. برای رفع این مشکل بهتر است از کرم های گیاهی دست و بدن  استفاده نمود. کرم دست و بدن جردانی گلد اسنزا اوریفلیم دارای مرطوب کنندگی 24 ساعته، ترمیم کنندگی پوست خشک و بازسازی لک ها می‌باشد.از مهم ترین ویژگی های کرم های دست و بدن اوریفلیم می توان به آبرسانی و نرم کنندگی بالا آن اشاره کرد. کرم بدن اسنزا مناسب برای تمامی پوست ها مناسب می باشد. این محصول دارای رایحه مجذوب کننده اسنزا گرم ،شیرین و فوق العاده شیک و لوکس می‌باشد.

چه تاثیری دارد:

پس از استفاده از این کرم پوستی نرم و مرطوب و خوش بو خواهید داشت.

کد محصول
42206
حجم
250 میل
مبینا دهقان

قابلیت روشن کنندگی داره؟

917 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

با سلام و ارادت بیشتر خاصیت ابرسانی پوست را دارد و از همه مهمتر خوشبوکنندگی عالی جهت پوست بدن

917 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...