مام دئودورانت زنانه الوی Elvie کد مرجع: 32459

برند: اوریفلیم – ELVIE رایحه زنانه ی خنک و تازه حاوی ترکیب رایحه های خنک مرکبات، گل های سفید و مشک دارای کمپلکس محافظت از پوست حذف باکتری های حاوی بوی نامطبوع و جلوگیری از تعریق بدن فاقد الکل و بدون ایجاد لک ماندگاری 24 ساعته بدون ایجاد تیرگی روی پوست

از {{model.count}}
دسته : ضدتعريق
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 32459
  • حجم: 50 میل
  • ویژگی: 24 ساعته ماندگاری بالا با بوی خنک و ترکیبی از رایحه مرکبات، گلها و مشک
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
255,000
28%
185,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​​​​​دئودورانت 24 ساعته با بوی ادوکلن الوی تجربه ای خنک برای شما خواهد بود. با عطری خنک و ترکیب خاصی از رایحه‌ی مرکبات، گل‌ها و مشک، احساس بینظیری از تازگی را روی پوست خود تجربه کنید.

محصولات مرتبط

چه بخواهید یک اسپری ضد عرق بخرید و چه یک خوشبوکننده کاملاً طبیعی که فاقد خاصیت ضد تعریق باشد، درهرصورت گزینه‌های زیادی برای انتخاب پیش رو دارید که ممکن است شما را سردرگم کند. بین مام و اسپری ضد عرق و دئودورانت، شما کدامیک را ترجیح می‌دهید؟ ممکن است بدون توجه به کارکرد و نوع، یکی از آن‌ها را به‌دلخواه انتخاب کنید اما بعد از استفاده، از انتخابتان پشیمان شوید!

در روزهای گرم سال، جستجو برای پیدا کردن بهترین نوع ضد تعریق‌ها بیشتر می‌شود. همانطور که می‌دانید، انواع مختلفی از ضد تعریق‌ها و خوشبوکننده‌ها در بازار موجود است که می توان با توجه به مواد تشکیل دهنده آنها، جهت داشتن اعتماد به نفس بیشتر و رهایی از بوی نامطبوع عرق از آنها بهره برد. ضد عرق‌ها ترکیباتی آلومینیوم دار دارند که منافذ غدد عرق را در سطح پوست مسدود می کنند. بنابراین عرق نمی تواند در سطح پوست ترشح شود. اما دئودورانت ها با از بین بردن باکتری های سطح پوست، مانع ایجاد بوی بد عرق می شوند. با مام دئودورانت زنانه اِلوی اوریفلیم به کشف رمز و راز زیبایی زنانه خود بپردازید. ترکیب رایحه خنک مرکبات، گل‌های سفید و نت هایی از مشک، رایحه‌ای تازه و با نشاط  را در این دئودورانت به وجود آورده است. استفاده از این محصول در کنار عطر و لوسیون بدن معطر الوی موجب افزایش ماندگاری بوی آن می گردد. همچنین موجب جلوگیری از تعریق و جلوگیری از ایجاد بوی ناخوشایند بدن با ماندگاری طولانی 24 ساعته می شود.

تفاوت بین ضد عرق و دئودورانت

ضدعرق‌ها محصولاتی هستند که از طریق مسدود کردن غدد تعریق در بدن، از ترشح عرق در طول روز جلوگیری می‌نمایند. بنابراین اگر شما جزو افرادی هستید که دائماً عرق می‌کنید و تمایل ندارید حلقه‌های تعریق زیر بغل شما از پشت لباس ظاهر شود، باید یک مام یا اسپری­ بخرید که تحت عنوان ضد عرق (نه صرفاً خوشبوکننده) به فروش می‌رسد. جهت اطمینان در خرید کافی است به مواد تشکیل‌دهنده ذکرشده در پشت بسته‌بندی محصول نگاهی بیندازید.

اما دئودورانت‌­ها، خوشبوکننده‌هایی هستند که برای جلوگیری از بوی بد ناشی  از تعریق طراحی شده‌اند. برخلاف تصور اشتباهی که رایج است، عرق به‌تنهایی  بویی ندارد، بلکه مایعی شفاف و بدون بو است. اما هنگامی که باکتری‌های  طبیعی روی پوست پروتئین‌های عرق را تجزیه می‌کنند، عرق شما بو می‌گیرد. در  بیشتر موارد دئودورانت‌­ها فراتر از رایحه، حاوی ترکیباتی هستند که با  باکتری‌های بدبوی سطح پوست مبارزه می‌کنند و این یکی از اصلی‌ترین مزایای  دئودورانت می‌باشد. بنابراین مهم است که درک درستی از تفاوت بین دئودورانت و  ضد عرق داشته باشید تا بتوانید محصول مناسبی انتخاب کنید.

مام دئودورانت زنانه اِلوی اوریفلیم

مام دئودورانت زنانه اِلوی اوریفلیم، Elvie Perfumed دارای رایحه‌ای زنانه‌، خنک و تازه و حاوی ترکیب رایحه های خنک مرکبات، گل‌های سفید و مشک می‌باشد. این محصول 50 میلی‌لیتری، دارای کمپلکس محافظت از پوست جهت حذف باکتری‌های حاوی بوی نامطبوع و جلوگیری از تعریق بدن و فاقد الکل و بدون ایجاد لک است. ماندگاری 24 ساعته و عدم ایجاد تیرگی روی پوست از سایر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

تمام محصولات اوریفلیم بر پایه گیاهی و  ارگانیک در بهترین و مجهزترین آزمایشگاه ها تولید و مورد آزمایش قرار گرفته  اند. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر در مورد مشخصات محصول میتوانید با  مشاوران فروشگاه اینترنتی بیوآربه در ارتباط باشید. در نظر داشته باشید تمام محصولات فروشگاه بیوآربه اورجینال هستند و جهت تهیه مام دئودورانت زنانه اِلوی اوریفلیم میتوانید از  همین صفحه خریدی امن و آسوده داشته باشید.

https://www.instagram.com/p/CSwmAo6I_FB/?utm_medium=copy_link

مضرات مام زیر بغل دارای الومینیوم چیست؟

  • احتمال ایجاد آلرژی در بدن استفاده کننده از مام زیر بغل

یکی از مضرات استفاده از مام زیر بغل این است که امکان دارد بدن شما نسبت به یک یا چند مورد از مواد تشکیل دهنده مام آلرژی داشته باشد. آلرژی خود را به شکل یک واکنش پوستی نشان می‌دهد. به طور مثال اگر بعد از مصرف مام زیر بغل دچار ورم های دردناک، احساس درد در ناحیه زیر بغل و بازوها، بثورات شامل قرمزی پوست، لکه های خشک، تاول، تورم، کهیر و سوزش شوید، همگی از نشانه های آن است که بدن شما به مام زیر بغلی که استفاده می‌کنید، آلرژی دارد. عمده دلیل ایجاد مشکل در پوست به دلیل وجود آلومینیوم در مام است. اما بد نیست بدانید این تنها عامل یا آلرژن موجود در مام زیر بغل نیست.

درمان های مختلفی برای این مشکلات پوستی وجود دارد. اما شاید بهترین کار عدم استفاده از محصولی باشد که چنین واکنشی را روی پوست ایجاد کرده است. به هر حال ممکن است حتی مام هایی که ادعا می‌کنند تماماً از مواد طبیعی ساخته شده‌اند نیز روی پوست منجر به چنین واکنشی شوند.

  • شیمیایی بودن عطرها و رایحه های مورد استفاده در مام زیر بغل

عطر مورد استفاده در مام زیر بغل و دئودورانت ها شیمیایی است. این عطرها در حقیقت مصنوعی بوده و زیر گروه مواد پتروشیمی هستند. ممکن است بدن شما به این مواد شیمیایی واکنش خوبی نشان ندهد.

  • مسدود شدن همه چیز روی پوست بدن توسط مام زیر بغل

پیش‌تر نیز این موضوع را به طور کامل شرح دادیم که مواد درون مام زیر بغل غدد تعریق را برای مدتی فلج کرده و منافذ روی پوست را می‌بندد تا قطرات عرق از آن خارج نشود. اما این موضوع نیز نباید نادیده گرفته شود که به جز منافذ پوست، سلول‌های مرده و رسوبات بدن، که از عوامل محیطی و سموم موجود در هوا روی پوست نشست کرده اند نیز، روی پوست زندانی می‌شوند. به همین دلیل پوست فرصت کمتری برای بازسازی سلولی و پاک سازی خود پیدا می‌کند. این یکی از مضرات مهم استفاده از مام ها است.

  • استفاده از فتالات در مام زیر بغل

یکی از موادی که در مام زیر بغل مورد استفاده قرار می‌گیرد، فتالات است. فتالات یک ماده روغنی بدون رنگ است که در اغلب مواد آرایشی و بهداشتی، به منظور ایجاد نوعی چربی و روانی خاص، مورد استفاده قرار می‌گیرد. دانشمندان در بسیاری از تحقیقات علمی که در خصوص فتالات انجام داده‌اند، به وضوح ارتباط بین این ماده با دیابت و انواع سرطان را اثبات کرده‌اند.

گرچه میزان فتالاتی که در مام زیر بغل مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار کم است، ضمن آن که این مواد از طریق پوست جذب نمی‌شوند. اما به هر حال این ماده سمی است و مصرف مکرر محصولاتی که در ترکیبات خود از آن استفاده می‌کنند توصیه نمی‌شود.

  • ممانعت از تعریق سالم پوست

البته که تعریق زیاد آزار دهنده و مشکل ساز است. اما واقعیت آن است که منافذ پوست برای عرق کردن طراحی شده اند. و غدد تعریق برای فراهم کردن عرق به منظور خنک کردن بدن. استفاده از مام زیر بغل باعث می‌شود این منافذ بسته شده و گرما درون بدن باقی بماند. ضمن آن که یکی از اصلی ترین مسیرهای دفع سموم بدن که عرق کردن است، مسدود می‌شود. به هر حال پوست باید نفس بکشد و مام زیر بغل این امکان را از آن می‌گیرد.

  • احتمال ایجاد آسم در اثر استفاده مکرر از مام زیر بغل

یکی دیگر از مضراتی که باید در خصوص استفاده مام زیر بغل آن را برشمرد، احتمال ایجاد آسم در افراد است. آسم به دلیل وجود فتالات و چند ماده مضر دیگری که در مام زیر بغل مورد استفاده قرار می‌گیرد، ایجاد می‌شود. بنابراین اگر این مشکل را دارید یا بعد از استفاده از مام مردانه یا مام زنانه خود احساس تنگی نفس کردید، باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید و مصرف مام خود را متوقف کنید.

⦁ خطر مشکلات هورمونی

در برندهای مختلف دئودورانت و مام، مواد مختلفی وجود دارد که می‌تواند موجب مشکلات هورمونی در افراد شود. برخی از دئودورانت‌ها دارای ماده تریکلوزان هستند که در واقع موجب آنتی باکتریال شدن دئودورانت می‌شود. این ماده به راحتی جذب پوست شده و بر روی هورمون‌های بدن تأثیر می‌گذارد. توجه کنید که میزان تأثیرگذاری تریکلوزان در بدن افراد مختلف، متفاوت است و به همین دلیل سعی کنید تا حد امکان، از دئودورانت‌هایی استفاده کنید که فاقد تریکلوزان باشند.

ماده دیگری که در اکثر محصولات آرایشی و بهداشتی موجود است، پارابن است. این ماده نیز بسیار برای بدن مضر است و به راحتی هورمون‌های بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. توجه کنید که اکثر غدد هورمونی در بدن در محلی قرار دارند که تعریق از آن‌جا انجام می‌شود. به همین دلیل ارتباط مستقیم دئودورانت و پارابن به این محیط‌ها، به سرعت هورمون‌ها را دچار مشکل خواهد کرد.

⦁ خطر ابتلا به بیماری کلیوی

توجه کنید که آلومینیوم هیدروکسایدی که در انواع دئودورانت موجود است، علاوه بر مشکلات فراموشی در سنین بالا، موجب مشکلات کلیوی نیز می‌شود. در واقع تمامی مشکلات از وجود این عنصر سمی نشأت می‌گیرد و استفاده مکرر از آن، در نقاط مختلف دنیا منع شده است. به صورت کلی، زمانی که پوست شیو شده است، به راحتی می‌تواند ترکیبات آلومینیوم را جذب کند. جذب آلومینیوم توسط پوست، موجب خواهد شد تا این فلز سنگین وارد خون افراد شود و کلیه نتواند این عنصر را از بدن خارج کند.

به مرور زمان، رسوب آلومینیوم در کلیه اتفاق می‌افتد و مشکلات جبران ناپذیری را برای افراد به دنبال خواهد داشت. این مشکل نیز از مضرات دئودورانت به حساب می‌آید که افراد نباید از کنار آن ساده عبور کنند.

⦁ خطر ابتدا به فراموشی و آلزایمر

دانشمندان در دهه اخیر کشف کرده‌اند که ترکیبات آلومینیوم موجود در مام یا دئودورانت به راحتی جذب پوست می‌شود و می‌تواند موجب ابتلا به فراموشی یا آلزایمر در سنین بالا شود. شاید در ابتدا این موارد را برای استفاده از مام جدی نگیرید؛ اما آلومینیوم موجود در دئودورانت، به شدت سمی و مشکل آفرین است.

طی تحقیقاتی که بر روی مغز افراد مبتلا به آلزایمر انجام شده است، دانشمندان کشف کرده‌اند که در مغز آن‌ها، بیش از یک فرد معمولی فلز آلومینیوم وجود دارد و همین فلز سمی، تأثیر بسیار زیادی بر روی عصب‌های مغز گذاشته و در نهایت موجب فراموشی و آلزایمر شده است. پس می‌توان گفت که ابتلا به فراموشی یکی از خطرناک‌ترین مضرات دئودورانت به حساب می‌آید.

البته توجه کنید که ترکیبات آلومینیوم تنها در دئودورانت‌ها موجود نیستند و آن‌ها را می‌توان در اکثر محصولات آرایشی و بهداشتی پیدا کرد. به همین دلیل حتماً در انتخاب کیفیت مام یا دئودورانت مصرفی خود دقت کنید تا از مضرات دئودورانت در امان بمانید.


نکته مهم: همواره سعی کنید تا حد امکان از دئودورانت به دلیل مضرات زیادی که دارد، استفاده نکنید. دئودورانت‌های طبیعی نیز در بازار موجود است و بر اساس مواد طبیعی مانند روغن کرچک یا روغن درخت فندق ساخته شده است. اما توجه کنید که این نوع دئودورانت‌ها نیز خیلی قابل اعتماد نیستند و ممکن است مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورند.

به همین دلیل توصیه می‌شود تا حد امکان تنها از مواد طبیعی استفاده کنید و با ورزش روزانه، سم بدن خود را از بین ببرید تا نیازی به دئودورانت نداشته باشید.


در پاسخ به این پرسش که آیا مام سرطان زا است؟ یا کدام دئودورانت ضرر دارد؟ که البته ضرری به بزرگی ایجاد غدد سرطانی در بدن مورد نظر است، باید گفت در چند دهه گذشته مطالعات متعددی در مورد ارتباط احتمالی میان سرطان و استفاده از مام زیر بغل صورت گرفته است. در یک مطالعه که در سال 2002 انجام شد از 813 زن مبتلا به سرطان پستان و 793 زن بدون سابقه این بیماری سوالاتی پرسیده شد. نتیجه این تحقیق نشان نداد که میزان سرطان پستان در زنانی که هر روز از ضد عرق استفاده میکنند، یا از این محصول یک ساعت بعد از اصلاح زیر بغل استفاده میکنند بیشتر است.

کد محصول
32459
حجم
50 میل
ویژگی
24 ساعته
ماندگاری بالا
با بوی خنک
و ترکیبی از رایحه مرکبات، گلها و مشک
رضایی

خیلی عالی و خوشبوووو بود

951 روز پیش ارسال پاسخ
شریف زاده

با سلام از سایت بسیار خوبتون من فقط از مام های اوریفلیم استفاده میکنم فقط در یک کلام باید بگم محشررررررن

951 روز پیش ارسال پاسخ
پور سعیدی

سلام و خدا قوت
مام های اوریفلیم تماما خوشبو و خوش عطر هستن بدون اثر لک روی لباس و حدوا ۱۵ روز دارم استفاده میکنم روشنترشده زیر بغل ممنونم از محصولات خوبتون

951 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...