اسپری شامپو خشک اوریفلیم سری HairX مدل Oil Control حجم 150 میل (بدون نیاز به آبکشی) - شماره 32907

Oriflame Advanced Care Oil Control Dry Shampoo 150 Mlاسپری شامپو خشک هیریکس اوریفلیم ، بدون نیاز به شستشو کاهش دهنده چربی مو، درخشان کننده مو این اسپری چربی موها را کاهش می دهد و نیاز به شستشو را یک تا دو روز به تعویق می اندازد.مناسب موهای چرب

از {{model.count}}
دسته : شامپو
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • محدودیت سنی:: این شامپو خشک برای افراد بالای 12 سال قابل استفاده...
  • نوع مو:: این شامپو خشک برای موهای چرب مناسب است.
  • نحوه استفاده:: این اسپری را از فاصله 30 سانتی متری به موهای خود ا...
  • کد محصول: 32907
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
525,000
16%
445,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شامپوهای خشک از نوع شامپوهایی هستند که احتیاج به شست و شو با آب ندارند و می توان در مواقع ضروری از آنها استفاده کرد. مثل زمانی که در سفر هستید و به حمام دسترسی ندارید یا زمانی که عجله دارید و وقت شما کم است. این   محصول جایگزینی برای شامپوهای معمولی نیست ولی می توانید بین هر بار حمام رفتن های خود از آن  استفاده کنید. مخصوص موهای چرب، چربی موها را جذب  کرده  و ظاهری تمیز به موها می دهد

محصولات مرتبط

معرفی شامپو خشک موهای چرب اوریفلیم:

شامپوهای خشک از نوع شامپوهایی هستند که احتیاج به شست و شو با آب ندارند و می توان در مواقع ضروری از آنها استفاده کرد. مثل زمانی که در سفر هستید  و به حمام دسترسی ندارید یا زمانی که عجله دارید و وقت شما کم است. این  محصول جایگزینی برای شامپوهای معمولی نیست ولی می توانید بین هر بار حمام  رفتن های خود از آن  استفاده کنید. مخصوص موهای چرب، چربی موها را جذب کرده  و ظاهری تمیز به موها می دهد.

همانطور  که می دانید، برند اوریفلیم (Oriflame)، یکی از معتبرترین برندهای تولید  کننده لوازم آرایشی در اروپاست که در دنیا طرفداران خاصی به خود اختصاص  داده است. محصولات آرایشی اوریفلیم، ارگانیک بوده و عاری از هرگونه مواد  شیمیایی می باشد و همچنین این شرکت، برای آزمایش محصولات خود بجای استفاده  از حیوانات، از روش ها و تکنولوژی های خاصی استفاده کرده است؛ که با این  کار توانسته، طرفداران زیادی، به خصوص افرادی که به محیط زیست و حیوانات  اهمیت می دهند، را چند برابر کند. شامپوی خشک باعث می شود پوست سر و موهای  شما تمیزتر و درخشان تر به نظر برسد. این محصول حاوی مواد گیاهی و مغذی  برای مقابله با چربی اضافی مو است. همچنین به منظور از بین بردن فوری ریشه  های روغنی مو می باشد که موها را سنگین و مات می کنند، طراحی شده و موها را  مات و ناسالم می کند. همچنین دارای یک کمپلکس مغذی و سرامید است و به حفظ  رطوبت و پروتئین های مو کمک می کند و موها را براق تر و صاف تر می کند. 

شامپوی خشک مناسب موهای چرب هیریکس Hairx

این شامپو با فرمولاسیون منحصر به فرد خود نیازی به شستشو با آب ندارد و  تنها با اسپری کردن روی مو ، چربی و کدری مو گرفته میشود و مو شادابی و  طراوت خود را باز میابد.

نحوه مصرف شامپو خشک:
۱ – اسپری را به خوبی تکان دھید و با فاصله ۲۰ سانتی متری از موھایتان و با تمرکز بر روی ریشه بر روی موھایتان اسپری کنید
۲ – از نوک انگشتانتان استفاده کنید و موھایتان را تکان دھید
۳ – چند دقیقه صبر کنید و سپس موھایتان را شانه کنید.

اسپری شامپو هیریکس، بدون نیاز به شستشو

کاهش دهنده چربی مو، درخشان کننده مو

این اسپری چربی موها را کاهش می دهد و نیاز به شستشو را یک تا دو روز به تعویق می اندازد.

مناسب موهای چرب

محدودیت سنی:

این شامپو خشک برای افراد بالای 12 سال قابل استفاده است.

نوع مو:

این شامپو خشک برای موهای چرب مناسب است.

  • بدون نیاز به شستشو
  • مناسب موهای چرب
  • کاهش دهنده چربی مو
  • درخشان کننده
  • قابل استفاده برای افراد بالای 12 سال

اسپری شامپو خشک اوریفلیم از نوع شامپوهایی  هستند که احتیاج به شست و شو با آب ندارند. می توان در مواقع ضروری از  شامپو خشک اوریفلیم استفاده کرد. مثل زمانی که در سفر هستید و به حمام  دسترسی ندارید، زمانی که عجله دارید و وقت شما کم است. این محصول جایگزینی  برای شامپوهای معمولی نمی باشد ولی می توانید بین هر بار حمام رفتن های خود  از آن استفاده کنید. مخصوص موهای چرب، چربی موها را جذب کرده و ظاهری تمیز  به موها می دهد.اسپری شامپو هیریکس، بدون نیاز به شستشو، کاهش دهنده چربی  مو و درخشان کننده مو می باشد. این شامپو با فرمولاسیون منحصر به فرد خود  تنها با اسپری کردن روی مو ، چربی و کدری مو را گرفته و مو شادابی و طراوت  خود را باز میابد.

محدودیت سنی:
این شامپو خشک برای افراد بالای 12 سال قابل استفاده است.
نوع مو:
این شامپو خشک برای موهای چرب مناسب است.
نحوه استفاده:
این اسپری را از فاصله 30 سانتی متری به موهای خود اسپری کرده و سپس با یک شانه موها را به آرامش شانه کنید تا اسپری در تمامی قسمتها پخش شود.
کد محصول
32907
حجم
150 میلی لیتر
Negar__mbn__

👌🏻👌🏻

944 روز پیش ارسال پاسخ
Zahra_mb

عالیه ،ایده خوبی که همچین چیزی و ساختن 😍

944 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...