تونر شاداب کننده صورت Pure Skin اوریفلیم 150 میل کد مرجع 32648

Oriflame Pure Skin Refreshing Face Toner 150ml

از {{model.count}}
دسته : تونر
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 32648
  • نحوه استفاده:: صبح و شب پس از شستشوی پوست، پنبه را به مقدار مناسب... بدون نیاز به شستشو در نواحی اطراف چشم استفاده نشود.
  • ویژگی: فاقد چربی
  • درمان (کارکرد): شاداب کننده, ضد جوش
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
235,000
16%
198,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​بسیاری از افراد از افتادگی و عدم شاداب بودن صورت خود رنج می برند، عدم شادابی صورت ناشی از مشکلاتی از جمله اختلالات روانی، مشکلات عصبی، نوع پوست، استفاده از لوازم آرایشی نا مناسب، روش خوابیدن نادرست، روش ماساژ نادرست، شیوه ی نادرست استفاده از لوازم آرایشی و... می باشد، اما شیوه ی درمان آن مستلزم سپری شدن زمان طولانی است. برای درمان سریع، بهداشتی و مطمئن این مشکل ما استفاده از تونر شاداب کننده صورت Pure Skin اوریفلیم 150 میل را به شما پیشنهاد می کنیم.شیوه ی اثر گذاری این تونر به این صورت است که با پاک سازی کلی سطح پوست از هر گونه آلودگی سبب شادابی و طراوت آن می شود.این تونر دارای عصاره ی انار طبیعی و ماده ای به نام اسید سالیسیلیک می باشد و به همین دلیل موجب شستشوی کامل پوست شما می گردد.

محصولات مرتبط

 یکی از محصولات مراقبت از پوست که برای پاکسازی پوست صورت به کار می رود  تونر است. این محصول با تمیز شدن منافذ پوست شفافیت و شادابی را برای  پوستتان به ارمغان می آورد. تونر شاداب کننده پیور اسکین با بهره مندی از  ترکیبات بی نظیر می تواند در پاکسازی ناخالصی های باقیمانده بر روی پوست  تاثیر بسزایی داشته و باعث شادابی و طراوت پوست شود .اگر می خواهید پوستی  تمیز،شاداب و زیبا داشته باشید تونر شاداب کننده پیور اسکین را از فروشگاه بیوآربه خریداری کنید.

https://media-we-cdn.oriflame.com/-/media/images/externalImage.ashx?externalMediaId=product-management-media%2F32648%2F32648.png%3Fversion%3D1607613307&ib=%23F5F5F5

تونر شاداب کننده پیوراسکین اوریفلیم چیست؟

تونر شاداب کننده پیوراسکین اوریفلیم برای پوست های چرب و جوش دار  فرموله و تولید شده است .این محصول مبتنی بر پایه آب بوده و جهت پاکسازی  پوست شما طراحی شده است .اگر به دنبال طراوت و شادابی پوستتان هستید ما  خرید تونر شاداب کننده پیور اسکین اوریفلیم را به شما پیشنهاد می کنیم .

تونر چیست؟

تونرهای محصولاتی مبتنی بر پایه آب هستند که به صورت آبکی ،ژلی و سرمی  به بازار عرضه می شوند و برای پاکسازی بیشتر پوست و نفوذ عمقی به منافذ  پوست طراحی و فرموله شده اند .مواد تشکیل دهنده تونر ها عمدتا عصاره میوه  ها و گیاهان به همراه اسید سالیسیلیک و اسانس های روغنی بوده و برای تمامی  انواع پوست تولید می شوند .با استفاده از تونر ها می توانید پوستی  شفاف،تمیز و نرم داشته باشید و چربی پوستتان را کنترل کنید.

ترکیبات تشکیل دهنده تونر شاداب کننده پیور اسکین اوریفلیم

کرم Pure Skin با خاصیت پاک کنندگی بسیار  بالا و با دارا بودن فرمولاسیون منحصر به فرد خود برای پاکسازی پوست های  چرب و جوش دار طراحی شده است .این محصول در ترکیبات خود از فواید عصاره  انار و اسید سالیسیلیک بهره برده است .حتما به خوبی می دانید این میوه  بهشتی گنجینه با ارزشی از انواع ویتامین ها ،مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها  را درون خود جای داده است و با توجه به وجود چنین ترکیباتی در شادابی پوست  صورت و روشن شدن رنگ آن اثر بسزایی دارد .انار با دارا بودن سطح بالایی از  ویتامین ث دارای خاصیت ضد پیری بوده و در از بین بردن جوش صورت و نرمی پوست  نقش چشمگیری دارد .عصاره طبیعی انار موجود در این محصول برای تقویت و  پاکسازی پوست صورت مفید بوده و ترکیب آن با اسید سالیسیلیک منجر به ساخت  ترکیبی قدرتمند برای رفع جوش و آکنه ،لایه برداری پوست و تحریک تولید کلاژن  و جوان سازی پوست شده است .

فواید استفاده از تونر شاداب کننده پیور اسکین اوریفلیم

تونر شاداب کننده اوریفلیم پیور اسکین هرگونه  آلودگی و آرایش روی صورت را بدون نیاز به شست و شو پاک کرده، و با پاک  کنندگی عمقی پوست منافذ و سلول های مرده سطح پوست را از بین برده و در  نتیجه استفاده از آن موجب نرمی و لطافت پوست نیز می شود.سایر فواید استفاده  از این محصول شگفت انگیز به شرح زیر می باشد:

  • حفظ رطوبت طبیعی پوست
  • احیا کننده و شاداب کننده پوست
  • سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها
  • فاقد الکل و پارابن
  • مناسب برای پاک کردن آرایش
  • مناسب برای بعد از اصلاح پوست خانم ها و آقایان
  • کاهش دهنده منافذ پوست
  • کاهش دهنده جوش های زیرپوستی و سرسیاه
  • بدون نیاز به شستشو پس از استفاده
  • شفاف کننده پوست

تونر شاداب کننده پیوراسکین برای چه افرادی مناسب است؟

تونر شاداب کننده پیور اسکین با داشتن عصاره انار طبیعی ،اسید سالیسیلیک  و سایر ترکیبات بی نظیر گیاهی برای تمامی افرادی که دارای پوست های چرب و  مستعد آکنه می باشند فرموله و طراحی شده است .این محصول برای افراد بالای  14 سال مناسب بوده و در حفظ تعادل میزان چربی پوست ، پاک کردن آرایش، چربی و  آلودگی های محیطی بسیار مفید است.

طریقه استفاده از تونر شاداب کننده پیوراسکین

برای استفاده از این محصول شگفت انگیز ابتدا صورت خود را با تونر فیس واش پیوراسکین یا ژل شست و شوی صورت اوریفلیم هیدرا اپتیمالز به خوبی بشویید سپس توپک پنبه ای را به مقدار مناسبی از این تونر آغشته  کرده و پوست را تمیز کنید.پس از استفاده از این محصول پوست نیازی به شست و  شو نداشته و این محصول را می توانید دو بار در روز صبح وش ب استفاده  کنید.برای اثر بخشی بیشتر این محصول می توانید از تونر شاداب کننده هیدرا اپتیمالز و ژل شست و شوی صورت پیور اسکین به عنوان محصولات مکمل استفاده کنید.

مکانیسم اثر تونر شاداب کننده پیوراسکین

تونر (تونیک) شاداب کننده پوست پیور اسکین ، با پاکسازی هرگونه آلودگی و  آرایش از روی پوست صورت برای پوست های چرب و جوش دار مناسب است.این محصول  کاهش دهنده منافذ پوست و کاهش دهنده جوش های زیر پوستی و سرسیاه بوده و با  پاک نمودن آخرین ناخالصی های باقی مانده روی پوست ،پوست را شاداب و باطراوت  می کند.این تونر علاوه بر پاک کنندگی عمقی منافذ پوست در از بین بردن سلول  های مرده سطح پوست نیز تاثیر داشته و موجب نرمی و لطافت پوست نیز می شود.  این محصول حاوی عصاره انار طبیعی و اسید سالیسیلیک بوده و در نهایت استفاده  از این تونر مانع چرب شدن سریع پوست می گردد. اسید سالسیلیک موجود در آن  تنظیم کننده ترشح سبوم پوست بوده  و به پیشگیری و بهبود آکنه کمک می کند.

نحوه خرید تونر شاداب کننده پیوراسکین

برند اوریفلیم با داشتن قدمتی در حدود 50 سال یکی از تولید کنندگان مطرح  و برتر لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست در سطح بین المللی است که  توانسته است با تولید تونر شاداب کننده پیور اسکین بر افتخارات خود افزوده و  میزان فروش خود را افزایش دهد .تونر شاداب کننده پیور اسکین از بهترین ،پر  فروش ترین و معروف ترین محصولات این شرکت است که به منظور پاکسازی پوست  های چرب و مستعد آکنه طراحی و تولید شده است .چنان چه قصد خرید اینترنتی تونر شاداب کننده پیور اسکین را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما این محصول را سفارش  داده و پس از ثبت سفارش این محصول را درب منزل تحویل بگیرید .قیمت تونر شاداب کننده پیور اسکین با توجه به حجم،کارایی و کیفیت بالای آن بسیار مناسب است و در جشنواره  تابستانی محصولات اوریفلیم تنها به مبلغ 104000 تومان می باشد.

سایر مشخصات:

  • کد مرجع : 32648
  • برند : اوریفلیم
  • کشور مبدا برند : سوئد
  • حجم : ۱۵۰ میل
  • کاربرد : پاک کننده پوست و از بین برنده جوشها و منافذ باز پوست
  • قابلیت : مخصوص پوستهای چرب و جوشدار
  • عنوان انگلیسی : Pure Skin Refreshing Face Toner
  • کاهش دهنده جوشهای زیرپوستی و سرسیاه

ترکیبات:

- عصاره انار طبیعی 

- اسید سالیسیلیک

محدودیت سنی:

این تونر برای افراد بالای 14 سال مناسب است.

نوع پوست:

این تونر برای پوستهای چرب و جوشدار مناسب است.

نحوه استفاده:

صبح و شب پس از شستشوی پوست، پنبه را به مقدار مناسب از این تونر آغشته کرده و پوست را تمیز کنید.

بدون نیاز به شستشو

در نواحی اطراف چشم استفاده نشود.

پیش از پاکسازی صورت با تونر از فیس واش پیوراسکین برای شستشوی پوست استفاده کنید.

کد محصول
32648
نحوه استفاده:
صبح و شب پس از شستشوی پوست، پنبه را به مقدار مناسب از این تونر آغشته کرده و پوست را تمیز کنید.
بدون نیاز به شستشو
در نواحی اطراف چشم استفاده نشود.
ویژگی
فاقد چربی
درمان (کارکرد)
شاداب کننده,
ضد جوش
نوع پوست:
این تونر برای پوستهای چرب و جوشدار مناسب است.
حجم
150 میلی لیتر
محدودیت سنی:
این تونر برای افراد بالای 14 سال مناسب است.
ترکیبات
بدون پارابن
فاطمه حیدری دزفولی

این برند عالیههه من اسکرابش رو دارم بینظیره👌🏼👌🏼😍😍

897 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...