ماسک شب اوریفلیم اینتنس اسکین ریشارژ نوایج حجم 50 میل - شماره 33490

Orifalme Intense Skin Recharge Overnight Mask 50 Ml

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 33490
  • ترکیبات و درمان: روغن اینکا اینچی: غنی از مواد مغذی از میوه ها و دا... کره کاپواچو: پوست را نرم، لطیف و براق کند. فیتواست... اسید هیالورونیک: به طور طبیعی در پوست یافت می شود...
  • نوع پوست: برای همه پوست ها
  • درمان (کارکرد): آبرسان, تغذیه کننده, مرطوب کننده, نرم کننده
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
1,350,000
45%
755,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هر از گاهی سختی های زندگی پوست شما را کدر، کم آب و خسته می کند. ماسک شب اوریفلیم سری نوایج مدل Skin Recharge حجم 50 میل باعث تغذیه و آبرسانی عمیق پوست می شود ، علائم خستگی را ریشه کن می کند و باعث می شود تا صبح کاملاً استراحت کرده و با نشاط دوباره درخشان باشد.

محصولات مرتبط

همانطور که می دانید، برند اوریفلیم (Oriflame)، یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی در اروپاست که در دنیا طرفداران خاصی به خود اختصاص داده است. محصولات آرایشی اوریفلیم، ارگانیک بوده و عاری از هرگونه مواد شیمیایی می باشد و همچنین این شرکت، برای آزمایش محصولات خود بجای استفاده از حیوانات، از روش ها و تکنولوژی های خاصی استفاده کرده است؛ که با این کار توانسته، طرفداران زیادی، به خصوص افرادی که به محیط زیست و حیوانات اهمیت می دهند، را چند برابر کند.

روغن اینکا اینچی: غنی از مواد مغذی از میوه ها و دانه های گیاه، این گیاه بومی مناطق گرمسیری آمریکای جنوبی است  و پوست را در طول شب تغذیه می کند.

کره کاپواچو: پوست را نرم، لطیف و براق کند. فیتواسترول ها با تنظیم تعادل آب و لیپیدها در بالاترین لایه پوست به تقویت سد پوست کمک می کنند.

اسید هیالورونیک: به طور طبیعی در پوست یافت می شود ، اما با پیر شدن پوست سطح آن کاهش می یابد و به صاف شدن چین و چروک ها کمک می کند.

کد محصول
33490
ترکیبات و درمان
روغن اینکا اینچی: غنی از مواد مغذی از میوه ها و دانه های گیاه، این گیاه بومی مناطق گرمسیری آمریکای جنوبی است و پوست را در طول شب تغذیه می کند.
کره کاپواچو: پوست را نرم، لطیف و براق کند. فیتواسترول ها با تنظیم تعادل آب و لیپیدها در بالاترین لایه پوست به تقویت سد پوست کمک می کنند.
اسید هیالورونیک: به طور طبیعی در پوست یافت می شود ، اما با پیر شدن پوست سطح آن کاهش می یابد و به صاف شدن چین و چروک ها کمک می کند.
نوع پوست
برای همه پوست ها
درمان (کارکرد)
آبرسان,
تغذیه کننده,
مرطوب کننده,
نرم کننده
موارد استفاده
ده دقیقه پس از استفاده از کرم شب و جذب کرم، میزان مناسب از ماسک را روی پوست مالیده و بگذارید تا صبح روی پوست بماند. بدون نیاز به شستشو یک الی دوبار در هفته استفاده شود. در نواحی اطراف چشم استفاده نشود.
m_km.z

تمام پوست و تغذیه میکنه و لطیف میکنه

887 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

با سلام و ارادت
ماسک ۸ ساعته است و بعد از شستشو خاصبت ابرسان قوی و مرطوب کنندگی پوست به همراه دارد

887 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...