ماسک خاک رس پاکسازی پوست اپتیمالز اوریفلیم Optimals Oriflame کد مرجع: 34008

Oriflame OPTIMALS Purifying Clay Face Mask 50ml

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 34008
  • حجم: 50 میل
  • ویژگی: ماسک خاک رس تمیز کننده برای هر نوع پوست طراحی شده جهت پاکسازی عمیق پوست کاهش دهنده منافذ باز پوست به همراه خاصیت تنظیم کنندگی ترشح چربی بدن ایجاد حس خشکی دارای بافتی سبک برای استفاده انواع پوست
  • درمان (کارکرد): پاک کننده عمیق پوست, تنظیم کننده چربی پوست, درخشان کننده, کوچک کننده منافذ پوست, مات کننده, مرطوب کننده, نرم کننده
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
289,500
41%
173,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استفاده از ماسک های طبیعی و ارگانیک کمک می کند تا پوستی بسیار لطیف و عاری از هرگونه مواد شیمیایی داشته باشیم یکی از قدیمی ترین و در عین حال بهترین ترین ماسک هایی که بسیار مورد توجه افراد است ماسک خاک رس است این ماسک از زمان قدیم مورد توجه مردمانی از سرزمین های مختلف هند، مصر و چین بوده که از آن برای افزایش زیبایی و جوان سازی پوست و سالم نگه داشتن آن استفاده می کردند.

محصولات مرتبط

همانطور که می دانید، برند اوریفلیم (Oriflame)، یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی در اروپاست که در دنیا طرفداران خاصی به خود اختصاص داده است. محصولات آرایشی اوریفلیم، ارگانیک بوده و عاری از هرگونه مواد شیمیایی می باشد و همچنین این شرکت، برای آزمایش محصولات خود بجای استفاده از حیوانات، از روش ها و تکنولوژی های خاصی استفاده کرده است؛ که با این کار توانسته، طرفداران زیادی، به خصوص افرادی که به محیط زیست و حیوانات اهمیت می دهند، را چند برابر کند.

ماسک خاک رس اوریفلیم با ترکیبی از عصاره گیاهان سوئدی، گزنه سفید و بیدمشک طبیعی پوست را تمیز و شاداب می کند، همچنین چربی اضافه را از پوست گرفته و جلوه‌ای مات به چهره می‌دهد. ماسک خاک رس پوست را عمیقا تمیز کرده و به طور موثری درخشش ناشی از چربی را از بین می برد، منافذ پوست را تمیز و سفت می کند، از گرفتگی آنها جلوگیری می کند و بدون خشک شدن بیش از حد، به پوست شادابی می بخشد. این محصول برای تمام سنین و انواع پوست مناسب است. اگر به دنبال محصولی هستید که برای پوستتان مفید باشد، خاک رس دارای خواص لایه برداری، به گردش انداختن خونو ضد آلرژی است.

ماسک خاک رس اوریفلیم برای تکمیل برنامه مراقبت از پوست موجود در سری Optimals طراحی شده است و باعث از بین رفتن آلودگی ها می شود. در حالی که منافذ پوست سفت شده و کمتر دیده می شوند، چهره شما شفاف، مات و ترمیم شده بنظر می‌رسد. 

این خاک با داشتن بهترین مواد طبیعی برای تقویت و پاکسازی انواع پوست عالی است. ماسک خاک رس اپتیمالز بدون شک از بهترین ماسک های پاکسازی کننده عمیق پوست از آلاینده های محیطی و سبوم اضافی پوست با ترکیب ساخت از مواد طبیعی سوئدی و ارگانیک است. ماسک خاک رس اپتیمالز اوریفلیمدارای خاصیت تنظیم کنندگی ترشح چربی، چربی های مفید پوست را حفظ کرده، حس خشکی ایجاد نمیکند و پوستی مات و سالم تر بوجود می آورد.

کد محصول
34008
حجم
50 میل
ویژگی
ماسک خاک رس
تمیز کننده برای هر نوع پوست
طراحی شده جهت پاکسازی عمیق پوست
کاهش دهنده منافذ باز پوست
به همراه خاصیت تنظیم کنندگی ترشح چربی
بدن ایجاد حس خشکی
دارای بافتی سبک برای استفاده انواع پوست
درمان (کارکرد)
پاک کننده عمیق پوست,
تنظیم کننده چربی پوست,
درخشان کننده,
کوچک کننده منافذ پوست,
مات کننده,
مرطوب کننده,
نرم کننده
موارد استفاده
ماسک را روی پوست خشک با انگشتان یا قلم ماسک بمالید. 10 دقیقه صبر کنید و با آب ولرم بشویید.
می توانید هفته ای یک یا دو بار از آن استفاده کنید.
توجه: بیش از 10 دقیقه ماسک را روی آن نگذارید تا خشک نشود.
ناشناس

ماسک خیلی خوبیه

945 روز پیش ارسال پاسخ
سمیرا

ماسک عالی و باکیفیت

945 روز پیش ارسال پاسخ
مبینا دهقان

قابلیت مرطوب کنندگی هم داره یا ن؟

939 روز پیش ارسال پاسخ
m_km.z

پاکسازی ساده ست یا پوسته میندازه؟

909 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

با سلام و ارادت
پاکسازی عمیق بصورت یک لایه روی پوست زده میشود ببعد از ربع ساعت با اب شستشو میدهید

909 روز پیش ارسال پاسخ
فاطمه حیدری دزفولی

عالییی
رنگش قشنگه خیلی😂

907 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...