ماسک پاک کننده منافذ و لایه بردار پیوراسکین PORE CLEARING PEEL-OFF MASK PURE SKIN کد کالا: 42881

ماسک لایه بردار پاک کننده که منافذ مسدود شده را باز می کند، دانه های سر سیاه را کاهش می دهد و منافذ... 50 میل

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
265,000
42%
155,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک لایه بردار پاک کننده که منافذ مسدود شده پوست را باز می کند، جوش های سر سیاه را کاهش می دهد و منافذ را به حداقل می رساند. با ترکیباتی همچون اسید سالیسیلیک، زغال چوب و عصاره آناناس.

محصولات مرتبط

ماسک لایه بردار پاک کننده که منافذ مسدود شده را باز می کند، دانه های سر سیاه را کاهش می دهد و منافذ را به حداقل می‌رساند.

https://media-we-cdn.oriflame.com/-/media/images/externalImage.ashx?externalMediaId=product-management-media%2F42881%2F42881_2.png%3Fversion%3D1629979201&ib=%23F5F5F5

با اسید سالیسیلیک، زغال چوب و عصاره آناناس. منافذ مسدود شده را باز می کند، منافذ را تمیز و به حداقل می رساند جوش های سر سیاه و لک ها را کاهش می دهد خاک را از سطح پوست از بین می برد و پوست چرب را فوق العاده می کند ماسک لایه بردار تمیز کننده که انسداد منافذ را مسدود می کند ، جوش های سر سیاه را کاهش می دهد و منافذ را به حداقل می رساند.

اسید سالیسیلیک، ذغال سنگ و عصاره آناناس با هم لکه ها را هدف قرار می دهند در حالی که خاک روی پوست را از بین می‌برند و پوست چرب را تعدیل میکند تا پوست نرم، صاف و راحت شود. با جوش‌های سر سیاه و مسدود شدن منافذ مبارزه می‌کنید؟ جوش های سرسیاه و منافذ مسدود شده از چربی اضافی و سلول های مرده پوست تشکیل شده اند که در منافذ به دام می‌افتند. این بدان معنا نیست که شما به اندازه کافی پاکسازی نمی‌کنید، بلکه ممکن است به این معنی باشد که سطح استرس شما بالا است یا هورمون های شما متعادل نیستند و ممکن است باعث شود پوست شما چربی بیشتری تولید کند. این طبیعی است و تقصیر شما نیست!

https://media-we-cdn.oriflame.com/-/media/images/externalImage.ashx?externalMediaId=product-management-media%2F42881%2F42881_1.png%3Fversion%3D1629979200&ib=%23F5F5F5

ماسک لایه بردار پاک کننده منافذ پوست خالص با یک عمل لایه برداری ساده (و به طرز عجیبی رضایت بخش) چربی اضافی را بیرون می کشد و منافذ را باز می کند که پوست شما را تمیز و صاف می کند. بیشتر از آن، آن را به آرامی انجام می‌دهد. هنگامی که آن را جدا می کنید، احساس نمی‌کنید که پوست خود را از بین می برید، برخلاف آنچه اغلب با ماسک های لایه بردار اتفاق می افتد.

90 درصد از افرادی که ماسک لایه بردار پاک کننده منافذ پوست خالص را آزمایش کردند، موافق بودند که ناخالصی ها را از بین می برد و در عین حال احساس راحتی پوست را حفظ می کند! نحوه استفاده: 1-3 بار در هفته استفاده کنید. روی پوست تمیز و خشک بمالید و از دور لب و دور چشم خودداری کنید. بگذارید 20-30 دقیقه بماند تا خشک شود. به آرامی از پوست جدا کنید، از لبه‌های بیرونی شروع کرده و به سمت پایین بکشید. هر محصول اضافی را پاک کنید. در صورت نیاز می توان آن را در ناحیه T یا کل صورت استفاده کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...